2014. március 30., vasárnap

Márciusi szerzemények

Ma a márciusi szerzeményeimről láthattok bejegyzést, amiben a vásárolt termékek mellett a kapott dolgokat is megmutatom. :)
A második máricusi hétvégén meglátogattak a szüleim, akiket szívesen elkísértem a városban vásárolni. Az egyik cipőboltban ez a cuki majom hercegnős mamusz várta, hogy hazavigyem! A következő télen fogom felavatni. A fotónaplóban már láthattátok őt. :)
Anyu meglepett egy kis málnakrémes és oreos Milkával. :)
És le tudtam csapni a limitált kiadású körtés-csokis, és narancs joghurtos Milkára is. Eddig a körtéset kezdtem meg (nálam nem fogy el egy tábla egy nap alatt), és nagyon finom! Még egy szilvás is létezik, ami engem nem vonzott olyan szinten, hogy megvegyem. Ha belefuttok ebbe a kiadásba, akkor érdemes lecsapni rájuk!
A kifutó Essence termékek közül ezt a 3D glittert vásároltam meg, de nem magamnak, hiszen én már a kezdettől birtokolok egy üveggel, hanem tesómat leptem meg vele. :) Az új termékek közül ez a piros matt ajakfény érdekelt a legjobban, és bár tartottam tőle, hogy túl narancsos lesz, amitől rosszul vagyok, szerencsére nem annyira narancsos a beütése, azt hiszem nekem pont jól is áll.
Az áfonyás Balea testápolót is a hónapban vettem meg, mert kíváncsi voltam mit tud. És mivel szeretem az áfonya illatát, megvettem. Ha szeretnétek majd érkezem teszttel róla, de a véleményem még nem kiforrott, hiszen csak pár alkalommal használtam.
Az Interspar-ban körülnézve vettem észre ezt a hajsütővasat, rendkívül kedvező áron, és mivel mindig érdekelt, milyen lenne, ha hullámosíthatnám a hajam, így megvettem. Egyelőre ismerkedem vele, nem nagyon megy a szép hullám gyártása, de lehet, hogy csak fogalmam sincs hogyan is kellene...
A hónap lakk vásárlásai, és amiért lakk stopot hirdettem. Az Avon körömápolóról már meséltem, ez egy tartalék üveg, mert nagyon bevált. A Flormar 310-es lakkját Erika hatására mertem elhozni, mivel az eddigi Flormarom kezd fogyni, viszont nem voltam annyira elégedett vele, hogy újravásároljam, így újat akartam kipróbálni. Még nem használtam, de amint használni kezdem, fogok írni róla. A Golden Rose Galaxy lakk a 17-es számot viseli, és nagyon megosztó volt róla a véleményem eleinte. Legelőször odáig voltam érte, hogy milyen szép, és kell, aztán névnapom után Edina írt róla, akinél a képeken szinte mindegyiken ezüstnek nézett ki. Végül eljutottam odáig, hogy kipróbáltam a tesztert, mert már annyira nem tudtam, hova is tegyem ezt a színt, és magamon egyértelműen végig arany volt, így hát másnap el is hoztam. :) A Moyra Holographic lakkok közül mindössze kettő tetszett meg, az arany és az ezüst (szerintem ez nem nude...), ezért elhoztam őket, nincs ilyen színű holografikus lakkom. A rózsaszín Astor lakkot Nettitől vettem meg a blog sale-ről.
Voltam Rossmannban is, hiszen az Árkád mindennap útba esik, így suli mellett. Az Eveline cosmetics-től ez az Anti Cellulit krém volt nagyon jó áron, és már nézegettem, hogy a melegítős hatású mellé, vagy utána majd ezt is szeretném kipróbálni. Kicsit más dolgokat is ígér, úgyhogy kíváncsian várom, hogy majd beváltja-e ezeket. Az Avonból rendeltem még a körömápolón kívül egy vaníliás testradírt is, mert a kézkrémmel nagyon elégedett vagyok, és imádom az illatát. Ennek egy kicsit más az illata, de majd részletesen írok róla később. :)
A Nailland-ben megjelentek a MoYou nyomdalemezek és nyomdaeszközök, aminek nagyon megörültem. Sajnos a paletta, amit kinéztem még nem kapható, mert az XL-es méretű verziója van még csak, így a nyomdázókészletet hoztam csak el.
Az utolsó szekció pedig a hajlakk kivételével az újravásárolt termékek. A hajlakkot a hajformázás fixálásához vásároltam meg, a Listerine szájvízből ez már többedik adag, csakúgy mint a Garnier szőlő kivonatos sminklemosóból és arctonikból. Ami számomra újdonság ezekben a termékekben, hogy mindegyiknek megváltozott a csomagolása, mióta utoljára megvettem őket. :) De a Garnier esetében egészen jópofa a változás. :)

Nos, ennyi lett volna a havi szerzeményes bejegyzés.
Melyik termékről szeretnétek legelőször olvasni?

4 megjegyzés:

  1. Szívesen megnézném az Essence matt szájfényt rajtad vagy swatch-ot róla mert gondolkodtam rajta hogy megveszem azt is. Nekem a velvet rose (legvilágosabb) árnyalat van meg, tetszik a színe is és matt hatás is elég jó!
    Cellulit hűsítő krém is megvan már vagy 1 éve, de lusta vagyok használni így sajnos nem tudom mennyire lehet hatásos?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben! az Essence szájfényről igyekszem még a héten poszttal jelentkezni! :)
      a cellulit krémet nem próbáltam még, igazából szerintem ezek leginkább helyes étkezés és rendszeres edzés mellett tudják kifejetni a hatásukat, mert önmagukban nem olyan erőteljes a hatásuk.

      Törlés
  2. Jaj, mennyi szuper zsákmány! Az áfonyás testápoló nekem is megvan, lehet, hogy előre is veszem a sorban, mert most kifogytam az áfonyás tusikból, és így legalább pótolhatnám kicsit a hiányt :-)

    VálaszTörlés