2014. március 13., csütörtök

NAILS OF THE DAY: A Favourite of mine for spring

Ma az egyik nagy kedvenc lakk kombinációmat láthatjátok viszont a blogon, ami talán nem lesz újdonság sokak számára, ha már legalább egy éve olvassátok a blogom. Ugyanis ugyanilyen formájában már szerepelt itt egyszer önmagában is, máskor pedig kihívás keretén belül is láthattátok ezt az egyszerűbb manikűrt.

Viszont szerettem volna megosztani, mivel nagyon tavaszias manikűr, és most olyan szép az idő is! :) Hátha kedvet kaptok valami hasonlóhoz.
Az alapszín egy Flormar levendula színű lakk, vagy világos lila, ha egyszerűbben szeretnénk kifejezni magunkat. :) Imádom a színét, és már két rétegben szépen fed, én nem érzem szükségét egy harmadiknak. Ez a lakk a Pretty kollekció tagja, amiben kis kiszerelésű lakkok vannak, az árnyalat a P19. Egy Essence régi Colour & Go lakkal szoktam kombinálni, méghozzá a Space Queen-nel.
Imádom ezt a kombinációt, és remélem lesz olyan, akinek meghoztam ezzel a bejegyzéssel a kedvét egy tavaszias manikűrhöz!

Hogy tetszik Nektek? Viselnétek?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kis szépséges, szerintem előszedem majd megint a Lovely Lavender nevű Avon lakkomat, mert ez arra emlékeztet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi! tégy úgy, jók ezek a pasztell színek is!

      Törlés