2014. március 1., szombat

NAILS OF THE DAY: Fifty-eight

A mai "Napi köröm" nem más lesz, mint egy Golden Rose Holiday lakkocska, ami nagyon nagyon megtetszett nekem, mert szerintem nagyon különleges darab.
Igen, az 58-as árnyalatról van szó, ami egy bordó alapban arany/zöld, és padlizsán/bordó színű apró csillámos homok lakk.
Talán a képeken nem annyira látszik, hogy miért is gondolok ilyen sok jót erről a lakkról, mivel a csillogást elég nehéz fotózni. Ez egy bordós árnyalatú lakk, ami már két rétegben szépen fed, és -homok lakk lévén- gyorsan is szárad.
Lámpafénynél is készítettem róla néhány fotót, amik nekem most egy fokkal jobban tetszenek. :)

Nem is tudom, mit mondhatnék még róla, mert élőben még sokkal szebb, de azért remélem legalább az érti a rajongásom, akinek szintén megvan ez a lakk. :) A sok bordós csillám még inkább kiemeli a bordós alapszínt, vagy inkább fokozza azt.
Teszt mindenképpen lesz róla, ígérem amint tudom, írom is a posztot! :)

Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Esetleg megvan?

8 megjegyzés:

  1. Csodaszép ez a lakk! Engem meglehet venni a bordókkal :))

    VálaszTörlés
  2. Na kár volt látnom :D :D Egyre több már megint a KELL kategóriájú lakk :D szépséges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, látod én is október óta kerülgettem :)

      Törlés
  3. ooo ez a lakk nagyon tetszik!!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha a képek alapján megtetszett, mert élőben sokkal szebb :)

      Törlés