2014. március 29., szombat

NAILS OF THE DAY: silver with pink

Ma egy múlt hét végén viselt manikűrömet láthatjátok, a képeken pedig most a bal kezem kapott főszerepet, mivel a jobb kezemen az egyik körmöm olyan csúnyán betört, hogy le kellett vágnom, és mini lett. :( Tudjátok, milyen rossz érzés ez egy bloggernek, aki imád lakkozni! A hozzánövesztés, reszelés módszerét alkalmaztam, hogy visszanőjön, és ne kelljen minden körmöm tövig levágni. Most már egészen szép a hossza és a többi körmömmel majdnem azonos hosszúságú. :)

Tehát a hétvégén ezt a cuki rózsaszín-ezüst kombinációt kentem fel:
A rózsaszín lakkot Nettitől vásároltam blog sale-en, egy gyönyörű Astor lakk, mégpedig a Tickle My Pink árnyalatú. Két rétegben szépen fed, elég jó tartósságú, és nagyon hasonló az egyik L'Oreal lakkomhoz, ami így egy következő blog talin majd új gazdára találhat.
Az ezüst lakk a nagy népszerűségnek örvendő Golden Rose Holiday kollekcióból származik, ő az 51-es számot viseli. Nagyon szép, én két rétegben használtam, de nála egy harmadik is jól jöhet, viszont homok hatásúként, gyorsan szárad, így ez komolyabb bosszúságot szerintem nem okozhat. :)
Nekem nagyon tetszettek együtt, anyukám még meg is jegyezte, hogy ez a rózsaszín még neki is tetszik! :)
Mit gondoltok a mostani manikűrről?

4 megjegyzés: