2014. március 24., hétfő

TESZT: The Body Shop epres testápoló

Mint olvashattátok korábban, a névnapomra megajándékoztak egy The Body Shop termékkel, amely egy epres testápoló volt. 
Ez a termék egy mini, 60 ml-es kiszerelés, ami ideális lehet, ha még csak ismerkedünk a márkával, és nem szeretnénk mellényúlni. A csomagolása nagyon jópofa, kis műanyag üvegcsében kapjuk meg a testápolót. Az üvegből első alkalommal nagyon nehezen bírtam testápolót kinyerni, mivel nagyon kemény ez a műanyag, szóval jó nagy erőt kell kifejetni, hogy kijöjjön belőle a termék. Ezen úgy is segítek, hogy fejre állítom már tároláskor is, hiszen így ott gyűlik fel a testápoló, ahol használatkor szeretném, hogy legyen, és így talán egyszerűbben ki is jön. Az állaga nem túl folyós, de a testvajaktól messzebb áll. Kicsit érdekes számomra, hogy színes a testápoló, és nem csak az illata hajaz az eperre. Nem olyan krémes, és lágy, mint egy Nivea testápoló, vagy egy Balea-s, viszont egészen jól kenhető.
Végül az illata, és a hatása maradt már csak ki, szóval nézzük! Az illata felkenéskor minden alkalommal tartalmazott valami mellékillatot, amit nem tudtam hová tenni. Úgy vettem észre, hogy ez felkenéskor eloszlott, és kellemes epres illatom lett, ami ugyan nem olyan, mint az igazi, de mégis jólesett azt az illatot érezni magamon. Sajnos nem tart ki az illata sokáig, volt, hogy használat után fél órával már nem éreztem magamon. Hatását tekintve, szerintem nem hidratált olyan jól, mint a Nivea-s, mindennapos testápolóm, de ha nem nagyon száraz a bőröm, akkor jól eshet ezt használni. Nagyon hamar beszívódik, és zsíros érzetet sem hagy maga után.

Hogy megvenném-e, ha lenne nagyobb kiszerelésben? Azt hiszem, nem. Ennél szerintem kellemesebb a Flormar epres testápolója, amiről itt írtam. (A csomagolása megváltozott, de maga a termék ugyanaz maradt.) Sajnálom, hogy az a kis mellékillat minden alkalommal jelen volt. A The Body Shop termékeit én egy kicsit drágának találom, magam nem vásárolnék náluk, hiába lehet nagyon jó más termékük, ez most nem győzött meg. Ettől függetlenül örülök, hogy kipróbálhattam, és köszönöm tesómnak innen is, hogy meglepett vele! :)
Ti hogy álltok a The Body Shop-pal?

4 megjegyzés:

  1. Én szerelmes vagyok a TBS-be, bár csak epres vajat próbáltam, az brutál volt, és azzal kezdődött a fanatizmusuom a márka felé :D
    Bár inkább vaj párti vagyok, igaz úgy látszik találtam egy legalább olyan jó vajat mint a TBS csak jóval olcsóbb :) Köszönöm a tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem :) na, arra az olcsóbbra kíváncsi vagyok, remélem majd megosztod velünk is, mi az. :)

      Törlés
    2. Persze, csak teszt bejegyzésre mostanában nem futja az időmből, ezért szaprodtak el a körmös bejegyzések...

      Törlés
    3. igen, ismerős a helyzet :)

      Törlés