2014. április 7., hétfő

100 kérdés - 7. rész

Folytatva a 100 kérdéses tag-et, ma újabb tíz kérdés és az arra adott válaszaim következnek a bejegyzésben.

61. Voltál már tengerparton?
Többször is volt szerencsém tengerparton nyaralni, de már egyik sem él bennem olyan élénken. Sajnos évek óta nem járok nyaralni, a családdal sem megyünk, barátokkal sem. :( Inkább a fürdőkbe látogatunk el néhány alakalommal a nyáron.
Forrás
62. Szoktál alkoholt fogyasztani?
Mostanában már nagyon ritkán. Nem nagyon szeretem az alkoholt, se a sört, se a bort nem iszom meg, ami pedig marad, az tömény. Inkább koktélokat iszom, ha ahhoz van kedvem vagy pezsgőt önmagában. :)

63. Szereted a körmöd festeni, amennyiben lány vagy? Esetleg műköröm?
Azt hiszem, ez önmagáért beszél. Igen, nagyon szeretem díszíteni a körmeimet, festeni, ezzel foglalkozni. A műköröm nekem egyáltalán nem tetszik, személyes tapasztalatom is van vele, illetve szerintem nagyon keveseknek áll tényleg jól. Attól rosszul vagyok, amikor valakinek szépen meg vannak csinálva a körmei, de egyébként látszik rajta, hogy nem ad magára.

64. Régen myvip vagy iwiw volt a kedvenced?
A myvip-et jobban szerettem, de igazából már nagyon régóta csak a facebook-on vagyok fent.

65. Voltál már plátóilag szerelmes?
Na jó, ez olyan kérdés, hogy erre szerintem nincs olyan ember, aki nemmel válaszolna! :D Igen, persze, hogy voltam.
Forrás
66. Szeretsz buliba járni? Vagy koncertekre?
Inkább koncertekre. Már régóta nem járok bulizni, nem vonz, hogy ott ismerkedjek, a zenéért sem vagyok oda. A koncertek sokkal közelebb állnak hozzám.

67. Írd le mit élsz át, ha szerelmes vagy. Hogyan tudnád megfogalmazni, hogy milyen érzés?
Azt hiszem, hogy ezt most nem válaszolnám meg. Szerintem az emberek egyébként ilyen dolgokban igen hasonlóan gondolkodnak, úgyhogy nem tudnék semmi újat mondani.

68. Külföld vagy belföld? Miért?
Attól függ, miről beszélünk. Ugyanis az, hogy külföldön éljek hosszú távon, számomra valahogy nem annyira vonzó. Ha nem lenne családom, akiket akár egy óceán is elválaszthat tőlem, ha tényleg nem lenne mit veszítenem, akkor el tudnám képzelni, hogy kint éljek valahol külföldön, igen. De jelenleg nem tudom elképzelni, hogy hosszú távon ez menne nekem. Ami vonz, az nem más, mint hogy egy évre kimenjek, és ismerkedjek egy másik országgal, világgal, nézettel.
Forrás
69. Mondj 5 hibát magadról, ha van!
Nyilván mindenkinek vannak hibái, de éppen ettől leszünk emberiek. Aki pedig azt állítja magáról, hogy nincs hibája, az nem mond igazat. Szóval 5 dolog:
1. Néha kifejezetten lusta vagyok: ha tudom, hogy nincs semmi teendőm, imádok sokáig aludni és csak lenni.
2. A körömlakkok a gyengéim, és szeretek újakat vásárolni, de ez anyagilag nem a legjobb hobbi.
3. Zárkózott ember vagyok, nehezen nyílok meg idegeneknek.
4. Kritikus vagyok: ha valami olyat látok, ami nem tetszik, azt egyből megjegyzem, inkább öltözködésben veszem észre az ilyesmit.
5. Makacs vagyok: kitartok a véleményem mellett, sajnos olyankor is, amikor nem biztos, hogy tényleg igazam van. De aztán belátom. :)

70. Milyen az önbizalmad? Van?
Van önbizalmam, tudom, hogy csinos vagyok, fiatal és jól festek szoknyában, de néha nehezen ismerem be, hogy valakinek miért tetszhetek. Mindig azt hiszem, hogy csak az előnyös tulajdonságaim miatt, például a főzni tudásom és szeretésem, vagy a sportos alkatom miatt. De azt kéne belátnom, hogy nem csak ezek adhatnak önbizalmat.

Ha már itt tartunk, nemsokára megérkezik a Foodpanda-s rendelésem, most először próbálom ki őket, és kíváncsian várom, milyen lesz az étel. :) Ritkán rendelek így ebédet, de most hétvégén egyszerűen nem volt időm sertepertélni a konyhában.
Ti próbáltátok már a szolgáltatásukat?
Mit gondoltok a mai kérdésekről?

4 megjegyzés:

  1. Tényleg feltűnik neked a másik ruhatára :D Ha most nem taliztunk volna, akkor ezt nem tapasztalom meg :)
    A sört én se szeretem, bár ezek az ízesítette egész "iható" kategóriába tartoznak :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, az én húgom tényleg minden ruhabakit észrevesz :D Tengerpartra kéne menni, vagy akárhova nyaralni, de jó lenne :D

    VálaszTörlés