2014. április 20., vasárnap

100 kérdés - 8. rész

Ma folytatva a 100 kérdéses tag-et, újabb 10 kérdésre olvashatjátok a válaszaimat. Már a 71-80. kérdéseknél járok, ami azt jelenti, hogy a main felül még két bejegyzés várható ebben a témában. :)
Forrás
71. Szoktál csúnyán beszélni?
Nem mondom, hogy soha nem fordul elő, de igyekszem a csúnya szavakat mellőzni, mert egyáltalán nem tartom szépnek, vagy éppen menőnek, ha valakinek csak úgy minden elképzelhető ronda szó, kifejezés kiszalad a száján, gondolkodás nélkül. Ez sem férfiaknál, sem nőknél nem vonzó, és a legkevésbé sem menő.

72. Dolgoztál már? Ha igen, mit?
Igen, többször is dolgoztam már eddig. Eleinte focis rendezvényeken voltam külföldi csapatok kísérője, aztán a Tezenis-ben is megfordultam fél évig, amit nagyon szerettem, és talán visszagondolva kitartóbbnak kellett volna lennem, amikor jött egy nehezebb időszak, de sokat tanultam abból az időszakból. Aztán most december és február között az Erste Bankban is dolgoztam, ahol adattisztításon voltam.

73. Milyen diáknak tartod magad?
Jónak. :) Persze vannak mumus tárgyak is, de mindenre igyekszem jól felkészülni, és minél szebb eredményeket elérni. Ez nem mindig jön össze, de többnyire igen. :)

74. A kedvenc színed jellemző rád?
Hmm. Nem is tudom mi a kedvenc színem. Körömlakkokban megint tendálok a menta színek felé, és az összes létező aktuális menta kellene, viszont öltözködésben kezd a fekete főszerepet kapni. Hogy ez mit jelent, azt nem tudom megmondani.

75. Melyik parfüm a kedvenced?
Több parfümöm is van, az édesebb illatokat kedvelem. A Replay EDT (az első, ami simán Replay eau de toilette for her), a Morgan Love de toi, és a Hugo Boss Sunset a kedvenceim. Általában tavasszal és nyáron szoktam használni még ezek mellett az Avon Herve Leger Femme parfümöt is, ez egy virágosabb illat.

76. Hiszel a természetfeletti dolgokban? Van rá példa?
Nem, azt hiszem nem tudnék olyat mondani, amiben hiszek. Én inkább azt szeretem, ami bizonyítható. És akkor most nem kezdek példákba, mert senkit nem szeretnék megbántani, mindenki abban hisz, amiben szeretne, és ezen nem is kell vitatkozni. :)
Forrás
77. Mennyire jók a megérzéseid?
Sajnos a rossz jellegű dolgokat szoktam megérezni, amik nagy része be is következik, és tényleg tudok róla, hogy igazam volt. Ilyenkor nagyon rossz érzés tölt el, hogy igazam volt, vagy hogy megéreztem.

78. Mit gondolsz a hajléktalanokról?
Az a helyzet, hogy nem szeretem őket. Főleg, amikor egyedül megyek haza, nincs velem senki, de esti órám van, amiről nem hiányozhatok és akkor elözönlik a buszt részegen, büdösen, és nem tehetek róla, de ez engem taszít és kellemetlenül érzem magam köztük. Ha tehetem, kerülöm őket, mert nem szeretném, ha megtámadnának.

79. Milyen álmaid háza/lakása?
Húha, hát mindenképpen valami olyan lakásban gondolkodnék, ami otthonos, modern, ahol tényleg jól érzem magam. Szeretnék majd egyszer kutyát is, de még ezek a jövő zenéi. Mindent igyekszem majd jó alaposan átgondolni, és megfontolt döntést hozni. :)

80. Mennyire vagy házias?
Egészen annak érzem magam. Persze vannak házimunkák, amik nem a kedvenceim, de ezeket is elvégzem és utána jó érzés, hogy minden csillog. :) A főzés-sütés viszonylatában már szerintem mondtam, hogy szeretek és tudok is (nem csak én gondolom így), ezért tényleg szoktam is. De mostanában csak hétvégén érek rá, olyan órarendem van, hogy amellett nem sok lehetőségem van sürögni-forogni a konyhában. :/

Hamarosan érkezem a még hátralévő két bejegyzéssel! Mit gondoltok a mai kérdésekről/válaszokról?
Minden kedves olvasómnak Nagyon Boldog Ünnepeket Kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése