2014. április 28., hétfő

Áprilisi szerzemények

A mai bejegyzésben az áprilisban vett/kapott termékeket mutatom meg. Mivel a Glamour-napokról már láthattátok a zsákmányokat, így az ezen kívül történt vásárlásokat mutatom csak meg. A Glamour-napi szerzeményeket itt nézhetitek meg, ha lemaradtatok volna róla. :)
Szükségem volt körömlakklemosóra, és a már jól bevált Isana lemosót választottam, viszont most először vettem ilyen nagy kiszerelésűt. Igazából egyedül használom, de gondoltam elfér a szekrényben és olcsóbb is így, szóval miért ne? Az NYC Turbo Dry top coat a kedvenc fedőlakk a családunk női tagjainál, így nagyon nem örültünk, amikor hallottuk, és tapasztaltuk, hogy már nem kapható sehol. Nagy szerencsém volt ezzel a két darabbal, hiszen a Köki Tesco-ban leltem rájuk. Az egyiket anyu, másikat tesóm kapta meg, én pedig már gondolkozom, hogy milyen új gyors szárító fedőlakkot próbáljak ki. Van néhány ötletem, de ha Ti tudtok valami jót ajánlani (lehetőleg 1.000 ft alatt), akkor várom. :)
A névnapi Libri kuponnal ugyan magamnak nem vettem semmit, csak anyuéknak intéztem a rendeléseket, 1-2 héttel később azonban kaptam a Libritől újabb kupont (köszi-köszi), amit viszont beváltottam a Körömcsodák című könyvre. Nagyon tetszik, igényes, szép fotók és minőség jellemzi a könyvet. Majd írok róla külön is. :) Az IKEA-ba is aktuális volt már ellátogatnom (bár mindennap, amikor van suli jövök-megyek előtte, de sebaj). Szükségem volt még vállfára, viszont már előtte megnéztem a honlapot és tudtam, hogy ez a "gyertyatartó" kell nekem. Sminkszereket tárolok benne, ecseteket, szájfényeket, szemceruzákat, tusokat. Nagyon mutatós darab.
Végre elhatároztam magam a hónap elején, és megrendeltem 2 db 4 kg-os súlyzót. Nagyon örülök, hogy megvettem őket, nagyon boldog voltam, amikor megérkeztek. Akkor lőttem ezt a képet is, és igyekeztem nem extra fogvillantós mosolyt is csinálni, tehát valami vállalhatóbbat. :) Hát, ez lett.
A DM-ben járva megvettem ezt az almavirágos tusfürdőt, hiszen jön a tavasz, és a nyár is, ilyenkor valami frissítő illatra vágyok fürdéskor. Főleg, amikor edzés után vagyok, olyankor van ilyen igényem. Néhányszor már használtam, ezt láthatjátok a képen.
A Nailland-nél is jártam a hónapban, nem is egyszer. A China Glaze Innocence és Queen B árnyalatira csaptam le, amik még akciósak is, így jól döntöttem velük kapcsolatban. Az Innocence egy nude lakk, ami kicsit áttetsző finisű, így ha nem szeretitek, akkor nem javaslom, a Queen B pedig egy szép kék, lila beütéssel, ami már egy rétegben is fed.
A nyuszis pólót láthattátok már a Glamour-napi kívánságlistámon is, de mivel ezt csütörtökön vettem, Glamour előtt, így ide soroltam. A Pull&Bear-ben lehet lecsapni rá, imádom, olyan cuki. Húsvétkor is ebben voltam! A törcsit a JYSK-ben vettem, akciós volt a hónapban, és kilépőnek fogom használni. Kellett még egy, mert az egyik szín, amim van kényesebb (málnapiros, emiatt szerintem fog, szóval csak pirossal mosom), és nem mosom olyan gyakran, csak ha összejön a pirosakból egy fél adag. :) Ez a levendula szín nagyon tetszik, mindegyik törölközőszettemhez megy. :)
A lakk-stop eddig tartott, ez nem igazán megy nekem. A Lovely Snow Dust nr. 1-es lakkot krémmánián vásároltam, nagyon örülök neki, mert mire eldöntöttem, hogy kell, már nem volt kapható. A Lovely Ibiza nr. 3-as lakkot az utolsó hetekben vettem meg, mert megpillantottam az új limitált kollekciókat és ez nagyon megtetszett. Így hasonlónak tűnik a Moyra Vivid Sand Orange Love-hoz. Az Astor Cheeky Chic árnyalat pedig akciós volt a Rossmannban és régóta szemezgettem vele.
A H&M-ben 125 forintért szórták utánunk a különböző ékszereket, és ennek az arany statement darabnak nem tudtam nemet mondani. Ennyiért, őszintén ki tudott volna?
Végül, de nem utolsó sorban: mini fotóállvány! Hogy én mennyit kajtattam a fényképezőm állványmenetének mérete után, arra nincsenek szavak... végül már a magyar forgalmazót kellett felkeresnem, mert még a felhasználói kézikönyvében sem volt benne ilyen műszaki adat, amit azért én eléggé hiányoltam. Mindegy, most van ilyen mini állványom, amivel majd kísérletezgethetek. :) Még fára is rá lehet csavargatni.

Ennyi lett volna az áprilisi szerzeményes bejegyzés. Hogy tetszenek az új termékek? Miről szeretnétek mindenképpen olvasni?

4 megjegyzés: