2014. április 22., kedd

BIRTHDAY WISHLIST

Pontosan egy hónap múlva lesz a születésnapom, és gondoltam összeszedem egy bejegyzésben, hogy mik is azok a dolgok, amikre jelenleg vágyom.

Körmös dolgok:
1. Moyra Vivid Sand lakkok:
718 Orange Love
715 Shocking Pink
Az első tetszik a legjobban a listában, ami azért furcsa számomra, mert nem vagyok egy nagy narancssárga barát. Ennek ellenére ezt szívesen hordanám a nyáron lebarnult bőrömön. :)
Forrás
2. Manhattan Lotus Effect 55K:
Nagyon szép lakk, amit egyik ismerősömnél láttam meg először, meg is kérdeztem, mi ez az árnyalat, annyira megtetszett. Böngészve a képek között tudtam, hogy az nagyon én vagyok, egyszóval kell. :)
Forrás
3. MoYou nyomdapaletta Pro kollekció 04-es lemez:
Ez még nem elérhető a Nailland kínálatában, de olyan ígéretet kaptam, hogy a nagyfokú érdeklődésre tekintettel lehet behozzák. Azért szeretném őt, mert a minták 80-90%-át kihasználnám róla. Van ezekkel a mintákkal két külön paletta is, azok az XL-es mintájúak, jelenleg azok kaphatóak a Nailland-nél.
Forrás
Egyéb:
4. Cuki baglyos párna a KIK-ből:
Nem tudom még mit mondhatnék! Imádnám, szeretgetném. :)
Forrás
5. Virágos hajpánt a H&M-ből:
Nagyon tetszik, olyan tavaszias, és nyári fesztiválhangulatos kis darab. Cuki.
Forrás
6. A termékfotózás iskolája című könyv:
Ezt nemrég vettem ki a könyvtárból, de annyira tetszik, mert tényleg az alapoktól kezd, mindezt közérthetően, kiváló minőségben, és úgy érzem, sokat tudnék tanulni belőle. :)
Forrás
Azt hiszem, ennyivel beérem a listámat, igazából az sem gond, ha a családom valami mást talál ki számomra, mert szeretem a meglepetéseket is, és tudom, hogy jól ismernek már ahhoz, hogy ne nyúljanak mellé. :) Illetve ha a listáról semmit sem gondolnak úgy, akkor majd én meglepem magam azokkal, amiket a legfontosabbnak vélek. Nincs semmilyen kényszer, ez csak egy irányvonal. Sőt, igazából annyi mindent kaptam már tőlük, hogy ha úgy éreznék, most csak a szeretetet tudják adni, annak is örülnék. :)

Hogy tetszik a listám? Van olyan, ami Nektek megvan már vagy szintén tervezitek megvenni?

8 megjegyzés:

  1. Jaj, az a bagoly párna :D meg a hajpánt is nagyon te :D

    VálaszTörlés
  2. A Moyra lakkokat én is vadászom. Épp az előbb írtam egy mailt a romániai cégnek, hogy itt küldenek-e teszt lakkokat bloggerináknak. Kiváncsian várom a válaszukat :D
    A baglyos párna annyira de annyira tetszik! *.*

    VálaszTörlés
  3. Ezt a Manhattan lakkot én miért nem láttam glamour napokon? Jajj a szívem :)

    VálaszTörlés
  4. megértem, nagyon szép darab :)

    VálaszTörlés
  5. a hajpánt nagyon tetszik és természetesen a moyra lakkok :)
    Kata

    mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) sajnos a hajpánt élőben elég gagyi hatást kelt, úgyhogy erről azt hiszem le is mondtam.

      Törlés