2014. április 30., szerda

Blogtalis élményeim

Nem tudom, mennyire tudjátok, de a múlt hétvégén a Katy, Reni és Eleni által szervezett blogtalálkozón részt vettem én is. Ma egy rövid poszt erejéig erről lesz szó.
Nagyon szeretek minden blogos megmozdulást, szerintem remek alkalom, hogy megismerjünk új embereket és blogokat. Főleg, ha kiderül, hogy az érdeklődési körünk hasonló.

Az ominózus találkozót szombat délelőttre szervezték a lányok, ám ez nem tántorított el senkit, hogy eljöjjön, és végül több, mint húszan gyűltünk össze. A Deák téri Starbucks volt a találkozó helyszíne, és a ramaty idő miatt nem is várakoztunk sokáig kint. Beözönlöttünk a kávézóba, ahol szép nagy részt elfoglalt a mi társaságunk. Sokat beszélgettünk, bár annyian voltunk, hogy nehéz lett volna csak egy vagy két részre oszlani. Elenitől kaptam egy kis meglepetéscsomagot, imádtam, sajnos nem tudtunk nagyon beszélgetni, de Katyék biztosíthatják, hogy nagyon örültem az ajándékoknak.
Aztán 11 körül átmentünk az Anker közbe, ahol Reni foglalt helyet a társaságnak. Itt kipakoltuk a cserére hozott termékeinket; voltak szájra, szemre, körömre, hajra, testre, arcra való termékek is a kínálatban, egyszóval minden. Elképesztően sok dolog gyűlt össze, de ha azt vesszük, hogy 20-22 lány volt jelen, ez talán nem olyan brutális mennyiség. Sajnos nem fotóztam, csak a végeredményről van képem. Tesómnak, és anyunak is hoztam körömlakkot, amint megláttam őket, egyből rájuk gondoltam.
A csere után a lányok nagy része rendelt az étterem étlapjáról, ahova beültünk, néhányan nem. Nekem volt otthon ebédem, hála anyumnak és a tavaszi szünetnek! :) Ezért nem rendeltem semmit, viszont mivel még sok tétellel kell megküzdenem és szorít az idő is, és mert nem akartam éhen halni sem, így hazajöttem, amikor kihozták a lányoknak a rendelést.
Sajnálom, hogy nem tudtam tovább maradni, viszont nagyon jól éreztem magam, amíg ott voltam, és a következő találkozóra is mindenképpen megyek, és maradok is sokáig! :)

Nagyon örülök, hogy elmentem, sok szimpatikus lányt ismertem meg, és sok-sok új blogra találtam rá a találkozó által. A lányok mind nagyon szimpatikusak voltak, és remélem a jövőben is fogunk még találkozni. (Egyébként már én is gondoltam egy blogtalálkozó szervezésére, úgyhogy amint nyugalom lesz nálam, meg fogom hirdetni. Örülnétek egy ilyen lehetőségnek?)
Jártatok már blogtalálkozó(ko)n?

4 megjegyzés:

  1. Ez már az x-edik bejegyzés, amit erről a taliról olvasok, és meg nem unom :D sajnos nem pesti vagyok, így az ilyen eseményekre nem tudok elmenni. Még nem voltam blogtalálkozón, de nagyon szeretnék. Gondolkozom arra, hogy a Szeged környéki bloggereket össze kellene szedni, de nem tudom, még nem írtam senkinek ezzel kapcsolatban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sokan voltunk, és sokunknak van blogja is, az ilyen eseményekről meg szeretünk írni :) örülök, ha még nem unalmas :D
      szerintem nagyon jó ötlet, hívjatok össze ti is egy találkozót, biztosan lenne miről beszélgetni, és összeköthetitek egy kis cserével is. :D

      Törlés
  2. Annyira jó volt hogy ott voltál O.O
    Tényleg jó sokan voltunk, mondjuk meg lepődtem, izgultam is, de úgy örültem neki :) Használd egészséggel a meglepetéseket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) örülök nekik :D na, majd lesz ám vmikor nyáron saját szervezésű is, ezt tervezem. ott szerintem nem leszünk ilyen nagy számban.

      Törlés