2014. április 8., kedd

TESZT: China Glaze Mingle with Kringle körömlakk

Azt hiszem mondhatom, hogy a China Glaze a kedvenc új márkámmá vált, amióta a Nailland Hungary megnyitott. Nagyon örülök, hogy elérhető már itthon is ez a márka, hiszen az internet tele van China Glaze lakkok képeivel, és nehéz nem megszeretni őket. Nagyon sok szín közül választhatunk, és számtalan árnyalat kapható.
Ma egy arany színű körömlakkról lesz szó, mégpedig a Mingle with Kringle nevű árnyalatról. Ezt a lakkot januárban vettem, amint kiderült, hogy egy kis akció van a Nailland-nél, a China Glaze lakkokra. Vacilláltam, hogy ez a szín érdekel-e már korábban is, így amikor megláttam, hogy ez is akciós, nem tudtam kihagyni. :)

A megszokott, China Glaze üvegcsében érkezik a lakk, szokásos 14 ml-es kiszerelésben. Az ecset kézre áll, vékony, hagyományos kialakítású, de jól felveszi a kellő mennyiségű lakkot, így szépen lehet vele dolgozni. A színe valami eszméletlen, nehezen tudom körülírni. Gyönyörű arany színe van, ami talán egy kicsit sárgás, de nekem így is tetszik. A képen azt a színt látjátok, amit én is láttam élőben, felkenve.
Két rétegben tökéletesen fed, és tartós manikűr készíthető vele. 2-3 napig viseltem, minimálisan kezdett megkopni, amikor lemostam. Kicsit nehezebb leszedni, mint egy krém finisű lakkot, de megéri.
Ez az árnyalat egyébként most ismét akciós a Nailland-nél, 990 forintos áron, bár nem tudom kapható-e még, mivel a készlet erejéig tudjátok csak megvásárolni.
Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Kívánságlistás?

4 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezetten tetszik, főleg, hogy a gyűrűsujjad fehér, baromi klasszul feldobtad vele ezt a színt :)

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy szeretem, ez A TÖKÉLETES aranyszínű lakk, továbbra is ezt mondom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök neki, tényleg nagyon szép

      Törlés