2014. április 26., szombat

Essence XXXL longlasting lipgloss - MATT hatású szájfény

Ma egy Essence termékről készített bejegyzésemet olvashatjátok, ami nem más, mint az XXXL hosszantartó szájfény Silky Red árnyalata.
Ez a szájfény egy matt piros színű darab, amely az új, tavaszi szortimentben kapott helyet. Amikor még csak promóképeket láthattunk róla, akkor nem voltam teljesen biztos, hogy ez a szín nem lesz-e sokkal narancsosabb árnyalatú, így nyugodtan vártam, hogy megjelenjenek az első képek. Amikor már élesben is láttam, tudtam, hogy tennem kell egy kis sétát a Müllerbe, hogy megnézzem, milyen a színe. A piros szájfényekkel elég nehéz, legalábbis nekem eddig egy piros rúzsom volt, az sem tetszett magamon, miután megvettem, el is ajándékoztam. Viszont ez tetszik magamon, bár élesben még nem teszteltem, de ami késik nem múlik. :)
A szájfény maga szerintem nagyon kellemes illatú, az Essence termékekre úgy vettem észre, ez elmondható, van 1-2 szájfényem tőlük. Felkenve ez természetesen már nem érezhető. Szépen pigmentált, egy húzással elegendő pigmentációt kapunk. Mivel ez is egy erőteljesebb szín, így egy szájkontúrceruza nem árt, de viszonylag könnyen lehet bánni az ecsetével, így nem feltétlenül szükséges hozzá kontúrozni is.
A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, csak 1-2szer próbáltam ki, hogy meg tudjam mutatni Nektek is, de ez idő alatt nem szárította a számat, és nem emeli ki a szárazabb részeket sem. Az ára is baráti, tehát aki keres egy szép félmatt szájfényt, annak érdemes egy pillantást vetni az Essence darabokra.

Mit gondoltok, jól áll ez a szín?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és szerintem tök jól áll Neked :]

    VálaszTörlés
  2. tényleg szép, én a helyedben feldobtam volna egy kis pirosítót is, az összhatás érdekében :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nem nagyon pirosítózok, inkább bronzosító. sajnos néha nehéz szépen bánnom az ecsetekkel, néha úgy érzem, hogy a pirosítózásom inkább olyan bohóc-effektesre sikerül, mint visszafogott, nőiesre.

      Törlés
  3. Tényleg jól áll neked, szép ez az árnyalat :)

    VálaszTörlés
  4. Csini :D jól áll. ha jól értem ezt most lehet kapni? más színben is létezik? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) igen, ez most kapható, van még két matt szín (nude színek) meg a sima szájfények. csekkold az essence honlapot, már sokkal jobb, mint régebben volt

      Törlés