2014. április 12., szombat

Glamour-napi szerzemények

A mai bejegyzésben a hétvégi Glamour-napokon zsákmányolt termékeket láthatjátok majd, hiszen én is készültem erre az alkalomra egy kis listával. A két héttel korábban írt bejegyzésemben kevesebb termék szerepelt, mint amennyit ténylegesen megvettem most, viszont addig is volt időm átgondolni a dolgaimat, és azt, hogy mit vennék meg.
Ebben a két hétben volt időm a boltokban is körülnézni, hogy tényleg, mi az ami érdekel, és mi az, ami a méreténél/vagy annál fogva esetleg mégsem kívánságlistás, hogy nem úgy fest rajtam, ahogy szeretném. Sajnos a H&M-es virágos bikiniről is ezért mondtam le, a melltartója valahogy idén nem úgy volt számozva, mint tavaly, és egyik méret sem volt az igazi, de nem búsultam sokáig, hiszen kinéztem ezt a csavaros piros felsőt is, ami pedig egy régebbi bikini alsómhoz lesz tökéletes, csak árnyalatnyi eltérés van a színük között.
A H&M-ben vettem még két basic felsőt is, egy fekete csőtopot, és egy kék rövid ujjút, mivel rájöttem, hogy basic felsőim nincsenek a tavaszi ruhatáramban, csak mintás rövid ujjúk, amikben állásinterjúra azért nem szívesen mennék el. :) A sportmelltartó is H&M-es szerzemény és imádom, ami azért furcsa, mert a feketével alapesetben nem vagyok túl jóban, viszont ez is egyértelmű jele, hogy kezdem megszeretni ezt a színt!
A Mangoban lecsaptam egy fekete farmerre, ami super slim fit, és regular waist jellemzőkkel bír, amik közül a super slim fit a kedvencem, de a regular waist ebben az esetben egyáltalán nem zavar. Örülök, hogy sikerült ezt a nadrágot megvenni, mert nagyon nehéz tényleg jó darabot találni. Nagyon jól áll! :)
A szandálért 3 Tesco-t kellett megjárnunk anyummal, mire kaptunk egy hibátlan darabot (Fogarasi)...
Végül az apróságok:
Az egyetlen szemhéjtus, amihez évek óta ragaszkodok, az ez az Essence darab. A Müllerben vásároltam meg, és mikor már közelgett a péntek, szépen lassan tényleg teljesen elfogyott, így egy kis házi praktikához kellett folyamodnom, hogy kibírjam még nélküle a hétvégéig. :)
A Miss Sporty lakkra fájt a fogam, és dm-es 50%-os kuponnal (02/03-as 150 pontos kuponfüzetből) sikerült meg is venni. Itthon aztán meg is néztem a másik menta lakkomat és ez egy kékesebb tónusú, szintén nagyon szép darab.
A virágos fülbevalót az I am nevű boltban, a Westendben vettem, ezt az egy darabot láttam belőle és nagyon megtetszett, igazán tavaszias hangulatú és imádom, hogy ilyen elegáns! Tisztára hercegnős! :D
A baglyos kulcstartót nem funkciója szerint fogom használni, hanem egy régebbi táskámon lesz húzogató, mivel maga a fogantyúja gyakorlatilag használhatatlan, megtört az idő során, viszont maga a táska és a cipzár is teljesen hibátlan, csak emiatt nem használtam. A Tescoban vettem, volt még zöld és lila színű is, de ez volt a legcukibb. :)

Sajnos a Glamour-napok nem teljesen volt eredményes részünkről (anyával vásároltunk kettesben), hiszen közbejött egy-két olyan dolog, amire nem számítottunk, és ezért már anyunak nem tudtunk elmenni az Ara cipőboltba, pedig nagyon szívesen mentem volna neki cipőt nézni. Ma pedig már nem volt hozzá energiánk. Nagyon hosszú nap volt, és csak este értünk haza, gyakorlatilag zombiként, a talpunk is elég rendesen megfájdult (ezért utálom a plázákat és a fantasztikus burkolatukat). Nem kellett már álomba ringatni minket, az is biztos. :)
Nálatok hogy teltek a Glamour-napok? Túl vagytok már rajta vagy még mentek nézelődni?

10 megjegyzés:

  1. Milyen jó dolgokat találtál!:)♥

    VálaszTörlés
  2. De jó dolgokat vettél! Nagyon szeretem a H&M sportmelltartókat, annyira jó a tartásuk ami nálam kötelező, mert a bögyös kategória vagyok, megérik az árukat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! a h&m sport termékeit nagyon szeretem, a futónadrágomat is náluk vettem és tényleg mindegyik sportruházati termékem nagyon jó minőségű tőlük! :)

      Törlés
  3. Szuper dolgokat vettél, egy hasonló színű bikinifelsőt én is beszereztem. :)

    VálaszTörlés
  4. Szandi nagyon jól néz ki, remélem hordás közben nem kezdi el "elhagyni az alkatrészeit"! A fülbevaló nagyon cukor, én e-bayről tervezek rendelni egy kört belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! nem hiszem, h gond lesz vele. :)

      Törlés