2014. április 17., csütörtök

Könyvtárban jártam

Nemrég ismét eljutottam a könyvtárba, és feltankoltam könyvekkel. Nem tudom, mennyire ismert tény rólam, de nagyon szeretek olvasni és minden alkalmat megragadok, hogy szabadidőmben minél többet tudjak élni ennek a szenvedélyemnek. Februárban be is iratkoztam könyvtárba, így aztán sokszor megfordulok ott is, aminek az is nagy előnye, hogy számtalan könyv közül válogathatok. 
A mai bejegyzésben a legutóbbi látogatás alkalmával kivett könyveket láthatjátok, és amire kíváncsiak lennétek, arról szívesen írok ajánlót/véleményt is. :)
A Sylvia Day könyvek:
Folytatásos sorozat részei, amelyben két olyan ember kapcsolata van a főszerepben, akik mindketten olyan nehézségeken mentek keresztül gyerekként, amik örökre meghatározzák az életüket. Emiatt nehezen nyílnak meg, bezárkóznak, és még az egymás iránt érzett szerelmük is veszélybe kerül. A kérdés csak az, hogy ez a se veled-se nélküled kapcsolat kibírja-e az idő próbáját vagy -hiába az erőteljes érzelmek- nem működik majd hosszú távon. Felnőtt tartalom is van benne, de ettől függetlenül érdekes könyvek voltak, még két rész jelent meg, valószínűleg a következőket is el fogom olvasni, hogy teljes legyen a kép.

A lány és a farkas:
Láttam a filmet, emiatt is hoztam ki a könyvtárból. Viszont a film sem volt számomra olyan kimagasló, így ültem rajta egy kis ideig, és végül beleolvasás nélkül visszavittem. Más jellegű olvasmányokra vágytam.

Nailini Singh - Angyali vadász sorozat:
Ezeket a könyveket nagyon szeretem, nagyon érdekesek, izgalmasak és sosem lehet előre tudni, mi fog történni. Ez a két könyv már a negyedik és ötödik része a sorozatnak, részletesebben később tervezek írni róla külön is. Az Angyalkard az előző három résztől eltérően Dmitri-re fókuszál, a vámpírra, aki már ezer éve él, és akiben már szinte semmi emberi nem maradt. Együtt kell dolgoznia a vadász Honorral, aki az első perctől sokkal inkább vonzza a férfit, mint azt ő gondolni merte. Honor szintén vonzódik ehhez a férfihoz, valami láthatatlan, megmagyarázhatatlan dolognak köszönhetően, de a nő sem adja könnyen magát, így Dmitrinek meg kell küzdeni érte. Az Angyalárnyban pedig Jason, Raphael kémmestere van a középpontban, aki egy ellenséges angyal területén próbálja kideríteni, ki ölhette meg az angyal férjét. Eközben persze vannak fordulatok, és izgalmas események is. Szintén felnőtt tartalom, akárcsak az írónő több más könyve is.

Érdekel esetleg valamelyik könyvről részletesebb vélemény? Ismeritek ezeket a könyveket?

6 megjegyzés:

  1. A lány és a farkasról érdekelne részletesebb vélemény :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! arról nem tudok írni, mert nem olvastam el. bele sem lapoztam, csak visszavittem.

      Törlés
  2. A Sylvia Day könyvek isteniek :D Jövőhéten lesz nálunk 200 Ft-os könyvvásár a könyvtárban, és remélem isteni kincsekre lelek majd :D Egyébként jó könyveket szedtél össze :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon tetszettek :) olyan drágák a könyvek, én mindig csak kuponnal veszek és olyat, amit tudom, h szeretni fogok (mondjuk előzőleg elolvastam). viszont így 200 ft-ért is kincsekre lehet lelni! egyébként az áruk miatt is jobban megéri beiratkozni könyvtárba, sajnos ez az igazság. de szeretem, a legújabbtól a legrégebbi könyvekig van minden és így olyan könyvekre is bukkanhatunk, amiket amúgy a boltban észre sem vennénk. :)

      Törlés
  3. A Lány és a Farkast atvaly kb ilyenkor olvastam, egy-két délutánt el lehet vele lenni, jól megírt, de semmi extra a könyv. Ha kikapcsolódni vágysz, akkor pont jó, nem is túl hosszú.

    VálaszTörlés