2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.

A Manikűrvadász nevű kezdeményezés már a 8. alkalommal kerül megrendezésre, amin most ismét részt veszek én is. Eddig két alkalommal vettem részt, és most ismét éreztem kedvet ahhoz, hogy valaki mástól válasszak egy manikűrt és azt alkossam újra. Az előző két bejegyzést itt, és itt tekinthetitek meg.
Ez alkalommal Zizitim-től kellett választanom, akinek a blogja annyira megtetszett, hogy fel is iratkoztam hozzá. Nem gondolkodtam sokáig, hogy melyik manikűrt készítsem el, hiszen, amint megpillantottam ezt, tudtam, hogy ő lesz az. :) Ennek ellenére végigpörgettem az összes bejegyzést. :)
Nekem egy fokkal jobban tetszik az eredeti, de nem sikerült rosszul. A szegecsek felhelyezésénél még van mit tanulnom, mert a kezem eléggé remegett, és emiatt nem lett szép egyenes a sor, de ez minden, amit én magamnak hibaként felírhatok.
Összességében örülök, hogy kipróbáltam ezt a szegecses manikűrt, és bár csak a képek elkészítéséig voltak rajtam, azért még el tudom képzelni a közeljövőben, hogy lesz hasonló a körmöm hosszabb időre is. :)

Hogy tetszik Nektek?

27 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a manikűröd! :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, még mindig lenyűgöző O.O

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett , nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! A türkiz lakk nagyon tetszik*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! az a L'oreal 602-es, ha tetszik, akkor érdemes megvárni vele egy Rossmann-os akciót, szerintem mostanában aktuális is lenne, már régen volt akcióban. :)

      Törlés
  5. Tetszik, szépek és szerintem jól illenek egymáshoz a színek :)

    VálaszTörlés
  6. Hú, ilyet én is szívesen viselnék. Annyira jó ez a tengerészes színösszeállítás a mentával! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! :) Nekem is gyakran remeg a kezem, de picit segít, ha megtámasztom a könyökömet az asztalon. :)

    VálaszTörlés
  8. Ha nem kék lenne a kiegészítő szín, akkor azt mondanám, hogy nagyon vad :D De mivel így sokat lágyítottál rajta, így inkább már elegánsnak mondanám :) Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) szerintem is a kék ezért volt jó választás :)

      Törlés
  9. Szuper lett, nagyon tetszenek a színek is így együtt!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szeretem a szegecses manikat. A tiéd is nagyon jó lett. :( Arra kérlek, hogy legközelebb a bejegyzésbe ne csak az eredeti manikűr linkjét, de a képét is illeszd be, mert mindkettőre szükség van az összefoglaló elkészítéséhez, ráadásul jó lenne látni azt is, hogy mi volt az elkészült manikűr alapja. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) rendben, a következőben erre is figyelek majd :)

      Törlés
  11. a szegecses körmök a legjobbak! tetszenek! ; )

    VálaszTörlés