2014. április 29., kedd

NAILS OF THE DAY: Blogtalálkozós manikűr

Április utolsó hétvégéjén ismét blogtalálkozóra mentem, amit Katy, Eleni és Reni szerveztek. Gondoltam ez remek alkalom arra, hogy ismét valami extrább manikűrt alkossak magamnak. :)
Így előszedtem néhány képet, amiket lementettem magamnak, mert tetszenek, és ezek közül egy a mostani alkotáshoz hasonló manikűrt választottam. Nem volt olyan nehéz elkészíteni, ellenben elég hosszadalmas volt, mert szerettem volna minél szebben kivitelezni, ugye. :)
Nem lett tökéletes, de tetszik, szerintem aranyos lett. Többször kéne türelmesnek lennem és gyakorolnom, hiszen ez a titka a precíz, szép manikűröknek. És a tökéletes fotók!
Egyébként több színben is el tudom képzelni ugyanezt, például kékkel, vagy egy szép pasztell lilával. És azt hiszem hamarosan érik egy bejegyzés a tökéletes fehér lakkról is, mivel megtaláltam. :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Viselnétek valami hasonlót?

29 megjegyzés:

  1. Az Árkádban találtam egy hozzá illő sálat, mutattam is a többieknek :-D Nagyon szép mani volt, várom az egyéb színű tesóit :-)

    VálaszTörlés
  2. Remek lett :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) Kíváncsi lennék a tökéletes fehérre, szerintem nem is vagyok egyedül!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szééép, hogy kell ilyen csíkosat csinálni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) díszítőszalagot hívtam segítségül, h a vonalak szépek legyenek, azzal körberagasztottam az alapszínt, ahova a rózsaszín lakk került, és pontozóval mehetnek a fekete pöttyök. ha szeretnéd, készíthetek tutorial-t hozzá.

      Törlés
    2. Az szuper lenne, nekem sose sikerül ilyen egyformára :)

      Törlés
    3. rendben, meg fogom csinálni a bejegyzést, de egy kis türelmet kérnék :)

      Törlés
  5. Nagyon nagyon tetszik, már ott is kiszúrtam, de annyi élmény ért, hogy elfelejtettem megdicsérni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi! nem gond, annyian voltunk, hogy nem lehetett mindent lekövetni :)

      Törlés
    2. és nézd meg az e-mailjeidet!! :D írtam

      Törlés
  6. Tényleg nagyon szép, emelem a kalapom, hogy ilyennel képes vagy elpepecselni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) néha belefér az időmbe és kedvem is van pepecselni :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett! Már szombaton is néztem :) A színválasztás pedig különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Juuuj ez nagyon de nagyon tetszik! Talán eddig ez a legjobb! :D

    VálaszTörlés