2014. április 5., szombat

NAILS OF THE DAY: Geometric print

A mai bejegyzésben ismét egy díszítősebb manikűrt láthattok, aminek én azért örülök kifejezetten, mert végre megjött a kedvem mindenféle nail art-hoz, úgyhogy hamarosan elözönlik a blogot ezek a lakkozások. :) A kihívásokon kívül ritkán jutott eszembe, hogy valami érdekesebb, izgalmasabb manikűrt is készítsek, az idő tényező is közrejátszott abban, hogy nem volt kedvem szöszölni ilyesmivel. Viszont amíg lesz lelkesedésem hozzá, addig biztosan lesznek mutatósabb manikűrök is, és amennyiben igénylitek, tutorial-el is jelentkezem majd róluk.
Ehhez a mai manikűrhöz hasonlót már biztosan sokszor láttatok az interneten, és nem tagadom, hogy engem is megfogott. Több színkombinációban is simán elkészíteném, de hogy tavaszias maradjon, így egy pasztell lila lakkot választottam keret színnek. Ez a Flormar Pretty P19, amiről mostanában ódákat zengek, de hát abszolút tavaszi szín és én imádom! :) Mindemellett nagyon jó áron kapható és tartós darab! A fehér lakk az új Flormar 310-es, ez két rétegben van a körmeimen. A fehér alapon arany (CG Mingle with Kringle), kék (H&M Serenity Now), menta (L'Oreal 602), és neon pink (Flormar Super Neon Colours N008) színekkel festettem fel kis geometrikus mintákat.
Azt hiszem a bal kezemen most jobban tetszik a végeredmény, de még több helyet kihasználhattam volna, hiszen még sok hely maradt így is. Na, de majd következő alkalommal. :)
Éééés, ismét hoztam ilyen képet, hogy láthassátok teljes pompájában is. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, nem győzöm nézegetni, amíg csak lehet. :)

Nektek hogy tetszik? Szeretnétek több kreatív manikűrt látni tőlem?

8 megjegyzés:

  1. De jóóó! Nagyon kis vidám lett! Ügyes vagy! Én még nem vettem rá magam, hogy ilyen fajta nail art-ot készítsek, de ami késik, nem múlik :D

    VálaszTörlés
  2. Wáóó! Nekem is meghoztad a kedvemet egy kis kreatívoskodáshoz, holnap alkotok én is valamit! Nálam nyerő :)

    VálaszTörlés
  3. Hű *-* brutális! Lementhetem áprilisi kedvencbe?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :) Nagyon tetszik
    Most találtam a blogodra , fel is iratkoztam , szuper a blogod :)
    szép napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! örülök, ha tetszik! :) neked is szép napot!

      Törlés