2014. április 19., szombat

NAILS OF THE DAY: Húsvétra hangolódva

Mindenképpen szerettem volna legalább egy húsvéti manikűrt készíteni, igazából több is volt a tarsolyomban, de a körmeim mostanában nincsenek a legjobb passzban. Azért a mai lesz a legcukibb az ötleteim közül, hiszen egy nyuszis manikűrt már nagyon szerettem volna készíteni.
Szerintem kifejezetten tavasziasra sikerült, legalábbis igyekeztem pasztell árnyalatokat összeválogatni. Gondolkodtam, hogy 4 vagy 5 különböző lakkot használjak-e alapszínként, végül muszáj volt ezt az ötöt együtt kipróbálnom. Sosem csináltam még olyat, hogy mind az öt körmömet máshogy díszítettem volna, de ezt is ki kell próbálni valamikor. :)
 A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Gel Strength Base Coat
Flormar Wet Look - WL01 (kék), WL02 (zöld)
Astor Perfect Stay Gel Shine - 203 Tickle My Pink
Flormar Pretty - P19 (lila)
Catrice Luxury Laquers - HOLOMANIA C04 Plum Me Up Scotty
Barry M Nail Art Pen - White, Black
NYC - Turbo Dry Top Coat
Nagyon tetszik nekem ez a manikűr is, de tudom, hogy nem hibátlan. Ettől függetlenül csak nézegetem, a holo lakk nagyon tetszik, ezt önmagában hagytam, nem akartam minden körmömet feldíszíteni, úgy érzem az már túl sok lett volna. A nyuszkók talán felismerhetőek, mindenesetre apu és anyu is megdicsérte őket. :)
Holnap is ezt a manikűrt fogom viselni, ha pedig tartós lesz, akkor még hétfőn is. :)

Hogy tetszik Nektek a mai manikűr? Viselnétek?

12 megjegyzés: