2014. április 6., vasárnap

Pozitív percek #27

Április első vasárnapját írjuk, és majdnem egy teljes hét már eltelt a hónapból. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az utóbbi néhány hónap csak úgy elszaladt, alig fogom fel, milyen gyorsan megy az idő. Na, de ma a heti pozitív percekről olvashattok!
♥ tavaszi rendrakás ♥ IKEA-ban jártam ♥ szerdán találkoztam anyuval és tesómmal ♥ együtt is ebédeltünk ♥ meglepiket készítettem anyának és tesómnak ♥ Libri kedvezményes kuponnal vásárolni ♥ ismét díszítettem a körmeimet ♥ kaptam még a KÖKI Tesco-ban két NYC Turbo Dry Top Coat-ot, amiből egyik anyué lesz, másikat tesóm kapja ♥ az áprilisi naptár ismét a hasra fókuszál ♥ 

A heti pozitív adag ez lenne, sajnos nem írhatom le, milyen szép idő volt, mert ez nem lenne igaz. :/ Bár megjönne már rendesen ez a tavasz! :)
Nektek hogy telt a hét?

2 megjegyzés: