2014. április 2., szerda

When bloggers meet

A hétvégén volt szerencsém találkozni egy kedves bloggerrel, akit még decemberben ismertem meg Katy blogtalálkozója kapcsán. Elenivel futottam össze szombat reggel egy kis beszélgetésre, kávé mellett, a Blaha Mekiben. :)
Magamnak rendeltem egy fehér csokis latte machiato-t, ami nagyon jól nézett ki, de az ízében semmi érdekeset nem találtam, a fehér csokit még csak halvány foltokban sem ízleltem benne, szóval nem tudom, hogy nem egy sima machiato-t kaptam-e.
Ez után Elenivel elfoglaltunk egy beülős részt, ahová kényelmesen le tudtunk pakolni és kifogtam egy olyan kanapét, aminek az ülőrésze billegett ide-oda. Úgy látszik éppen ilyen napom volt. :D Ennek ellenére jó volt a hangulat, sokat beszélgettünk, nevetgéltünk, mindenféle téma szóba került, és tényleg úgy éreztem magam, mintha már régóta ismernénk egymást. :)
Végül 1 óra körül átmentünk az Europeum-ba, ahol Eleni elvitt a Müllerbe, és megajándékozott az Essence új szortimentjéből ezzel a szépséges fedőlakkal, ami a Million Dollar Baby, és a Catrice Luxury Laquers kollekció Plum Me Up Scotty nevű szürkéslila holo lakkjával is. Emellett egy mini OPI körömlakkot is kaptam tőle. Ezúton is köszönöm a meglepetéseket, nagyon örültem nekik! :)

6 megjegyzés:

  1. Ajjj de nagyon jól éreztem magam! Alig várom a blogger talit hogy újra lássalak, de most nem hagyom itthon a fél ajándékod: ) (már el is raktam) köszönöm én is a meglepetéseket, remélem később is megismeteljük a talit ^_^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D én is várom, nem írtam fel a naptáramba, de megyek majd! :) mindenképpen ismételünk még! köszönöm a meglepiket még egyszer :)

      Törlés
  2. Aaaz az essence topper annyira, de annyira gyönyörű :) Én a sajátomba szórtam pár kisebb és nagyobb csillámot, igaz egy picit besűrűsödött, de még jobban feldobta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon szép! :) majd hamarosan felavatom!

      Törlés
  3. Jaj, már én is úúúúgy várom a talinkat :-)

    VálaszTörlés