2014. május 19., hétfő

100 kérdés - 10. rész

Elérkeztünk a tag utolsó 10 kérdéséhez, ami azt jelenti, hogy a mai bejegyzéssel véget ér a 100 kérdéses tag.

91. Szoktál egy-egy dal felcsendülésekor pár könnycseppet ejteni, mert eszedbe jut egy nagyon szép korszak, mikor az adott dal ment?
Igen, előfordult már velem, hogy egy-egy dal annyira felelevenített bennem egy szép emléket, hogy bizony megkönnyeztem.

92. Milyen memóriád van? Mindent megjegyzel vagy fel kell írnod magadnak?
Mindent nem tudok megjegyezni, de az, hogy mennyi dolgot igen egyrészt azon múlik, hogy mennyire rohanós a napom, illetve, hogy mennyire lenne sürgős az adott dolgot megvenni vagy fejben tartani. Ha végképp nem megy, mert mindig megfeledkezem róla, jöhet a jól bevált mobilos emlékeztető.

Forrás
93. Ha kiderülne, hogy holnap meglátogat egy rég nem látott ismerősöd, mivel várnád?
Ha beleférne még az időmbe, biztosan sütnék valami sütit, és rendbe tenném a lakást is, ha éppen nem lenne makulátlan. Ezenkívül nagyon örülnék neki, ha jönne, és csinálnánk közös programot is.

94. Szereted a kínai kaját?
Sosem ettem, de őszintén szólva nem is vonz, hogy kipróbáljam. Amúgy is elég válogatós vagyok.

95. Mit csinálsz, amikor otthon vagy betegen?
Leginkább próbálom kipihenni a dolgot, fekszem az ágyban, teázok (ha lehet), kekszet eszegetek, és sorozatot nézek, ha már jobban vagyok.

Forrás
96. Mire gyűjtöd jelenleg a pénzedet?
Szeretnék egy Nike Free Run cipőt, már többet is megkedveltem, úgyhogy a kiválasztás sem olyan egyszerű. :)

97. Melyik a kedvenc nasid?
Általában gyümölcsöt eszem, ha megéhezem.

98. Te vagy a kezdeményező egy veszekedés után, amikor békülésre kerül a sor vagy büszke vagy?
Attól függ, miről van szó, bár az esetek többségében én kezdeményezem.

99. Félsz a villámlástól?
Nem.

100. A 100. kérdésnél próbáld meg megfogalmazni, hogy miért jó ilyen tag-et készíteni. Vajon miért szeretjük mi ezeket a kis feladatokat annyira?
Szerintem remek lehetőség, hogy ezáltal többet megtudjunk másokról, és jó érzés olvasni, főleg, ha az adott emberrel sok közös dolog van bennetek. :)

Ezzel véget is ért a 100 kérdéses tag, amit én nagyon élveztem készíteni, mármint válaszolni az adott kérdésekre, és ha megtetszik nektek, akkor szívesen olvasnám a ti válaszaitokat is! :)
Tudtatok meg olyan új dolgot rólam a válaszaimból, amit eddig nem tudtatok vagy nem gondoltatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése