2014. május 15., csütörtök

A Rita Ora és Rimmel közreműködés

Rita Ora a Rimmel felkérésére alkotott néhány nagyon jó körömlakkot, szám szerint 12-t. Mivel már ezeket a lakkokat is megnézhetjük, így gondoltam összeszedem az összes színt, és megmutatom a kedvenceimet a kollekcióból. Először a KÖKI Tesco-ban pillantottam meg ezeket a szépségeket, majd a KÖKI Müllerben is láthattam őket.
Forrás
Do Not Disturb, Blindfold Me Blue, Midnight Rendezvous, Rita Rouge
Don't Be Shy, Raw As Night, Oragasm, Let's Get Nude
Lose Your Lingerie, White Hot Love, Breakfast in Bed, Pillow Talk
Sajnos úgy vettem észre, hogy itthon nem lesz kapható mind a 12 színárnyalatban, legalábbis se a Tesco-ban, se a Müllerben nem volt mindegyik szín. A Tesco-ban 849 forint a teljes ára, viszont ma kezdődött a 25% kedvezmény az összes Rimmel termékre, így itt lehet a legolcsóbban hozzájutni, a Müllerben 795 forintért tudtok lecsapni rájuk!

Én kettőt hoztam el, a 203 Lose Your Lingerie, és a 703 White Hot Love nevű lakkokat. Imádom a kupak tetején az énekesnő aláírását és a bélyegszerű matricát is! :)
Melyik lakk a kedvencetek? Terveztek vásárolni a lakkokból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése