2014. május 22., csütörtök

Birthday Girl

A mai nap számomra nagyon kedves, hiszen ma van a születésnapom! Ennek örömére valami extrább manikűrt szerettem volna készíteni, és nagyon sokat gondolkodtam, hogy mi is legyen a nagy szülinapi manikűr! :) Végül ma reggelre már volt némi elképzelésem, és jött az ihlet is.
Remek alkalom volt a mai egy kis homoklakkozáshoz, és mivel ez gyorsan is szárad (fontos szempont), így még fel is mertem dobni egy kis színátmenettel. Nekem kifejezetten tetszik az összhatás, még a Barry M Vivid Purple-lel is el tudnám képzelni, mert a finise olyan, mint a manikűrben használt kék lakké, de ez (még) nincs meg nekem.
Nagyon nagyon tetszik, nem tudom levenni a szemeimet róla, és ezen a szikrázás sem segít. :) Még a rövid körmeimen is mutatós.
Szóval ezt a manikűrt fogom viselni a napokban, és tuti, hogy még máskor is előveszem ezt a kombinációt, mert hihetetlen, milyen jól néz ki. :)
Végül bónusz kép rólam, mosolyogva, és manikűrrel, szép sminkben a szülinapomon. Nem tudom mit mondhatnék még, ez egy szép nap! :)

Nektek hogy tetszik a manikűr? Milyen napotok van?

8 megjegyzés: