2014. május 25., vasárnap

Celebration - képes élménybeszámoló

A héten ünnepeltem a születésnapomat, és mivel leutaztam a szüleimhez, és tesómmal is találkoztam hosszú idő után ismét, így minden okunk megvolt az ünneplésre. :) Erről hoztam most képeket, és mesélek is egy kicsit.
Figyelem, sok fénykép következik a mai posztban!
Otthon készítettem néhány képet indulás előtt, és gondoltam megörökítem a fülbevalómat, amit még Glamour-napokon vettem az I Am nevű ékszerboltban, mivel most avattam fel. Nagyon tetszik, szerettem volna elegánsan öltözni, amihez remekül passzol a stílusa.
Ajándékok bontogatása közben, itt éppen az új órámmal, amit az albérletben fogok kihelyezni, mert ott nincs órám, sem hőmérőm, mivel ez 4 az 1-ben óra. :) A páratartalmat is méri, meg talán másodperceket (ez nem biztos). Az ajándékokról majd lesz egy külön poszt is.
Ezeket a gyönyörű rózsákat a kertből válogatta össze apu, ezek mellett volt egy hosszabb szárú világosabb rózsa is, de a kép így lett mutatósabb.
Elmentünk ebédelni az egyik étterembe, ahova szoktunk járni ilyenkor, és ilyen jópofa viasztulipánok fogadtak az asztalokon. Annyira jól néztek ki, hogy muszáj volt lefotóznom. 
Egyébként nem gyertyáknak néztek ki, mivel kanócokat nem találtunk rajtuk, szóval csak dísz, de nagyon mutatósak voltak. :)
Most következik az erős idegzetűeknek rész, mert ha nem ettetek mostanában, ezekre a képekre nézve bizony megindul a Pavlovi effektus. :) Az első az én személyes kedvencem, egy sajtmártásos husi, és mint látjátok, nagyon nagy adagokat kaptunk.
Tesóm kijevi szeletet evett, ez is kb. 3-4 szelet, plusz hatalmas adag köret.
Anyu szilvával-sajttal töltött husit és burgonyakrokettet választott. Mindegyik főétel nagyon fincsi volt, apu pedig nem bírta kivárni, hogy megkérdezzem fotózzam-e az övét is, úgyhogy mire megkérdeztem volna, már javában szeletelgetett. :)
A városban egyébként éppen most volt a Festők városa nevű rendezvénysorozat, amit idén Rippl Rónai Fesztivál néven hirdettek. Ezért a sétáló utcán végigsétálva megnéztük a kirakodósokat is, akik persze horror árakon árulják a kézműves portékáikat, de nem is vártunk mást. Végül anyut megkértem néhány kattintásra, legyen már normális közös képünk tesómmal.
És a tortám idén is epres volt! Nyami! :)

Hogy tetszett Nektek ez a képes élménybeszámoló?

10 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot neked! :) Tetszettek a képek, a fülid tényleg szuper, na és ezek a finomságok! Így ebéd előtt ez felért egy kínzással :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi még egyszer! :) örülök, hogy tetszettek a képek, a finomságok pedig valóban nagyon guszták :D

      Törlés
  2. Boldog Szülinapot :)) Csini voltál és tök jók a képek, a fülbevalód pedig nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot még egyszer ^_^ csudi szép vagy, a tortád meg extra guszta *-*

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen! Gyönyörű elegántos voltál :) Engem a torta látványa jobban megérintett :D

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen nagyon sokáig! És tessék sokszor hordani így a hajad, mert eszméletlen nőies, és nagyon-nagyon jól áll Neked :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, köszönöm! :) drága vagy! :D

      Törlés