2014. május 12., hétfő

TESZT: Essence Peel Off Alaplakk

Erről a körömlakkról már nagyon hosszú ideje érik egy bejegyzés részemről, de nem vált az állandóan használt alaplakkommá, így aztán nem tudtam eddig átfogó véleményt írni róla. Végül is, ami késik, az nem múlik, szokták mondani.
Homoklakkok esetében lehet jó választás ez a lakk, ami -elméletileg- egyben lehúzható, vagy legalábbis könnyebb eltávolítani, mint egy normál alaplakkot. Ezzel mindenképpen meg kell várni, amíg megszárad az alapréteg, csak utána lehet rá lakkozni.
A Lovely Ibiza kiadásos lakkhoz használtam másodszor, ez alkalommal nem könnyítette meg a lemosást, darabokban lehetett csak megkezdeni, ami így elég idegesítő dolog volt, szóval lemosóval rásegítettem. Egy kicsit könnyebb volt így lemosni, de nem tetszik, hogy lehúzható alaplakk lévén nem azt adja, amit ígért. Első alkalommal szépen le tudtam húzni, amit így nem is értek, lehet, hogy vastagabb réteget kellene felkennem belőle, hogy működjön, de akkor sokkal tovább száradna. Szóval vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, de azt hiszem, még fogok vele kísérletezni.

Nektek megvan ez az alaplakk? Mit gondoltok róla?

10 megjegyzés:

  1. Nekem abszolút nem jön be ez a lehúzós dolog, olyan borzalmas érzés, akkor már inkább szenvedek a lemosással. =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nem volt kellemetlen érzés, inkább az zavar, h nem működik, ahogy elképzeltem. :P így meg nem sok értelme van szegénynek.

      Törlés
  2. Én úgy gondolom, hogy ez a kapargatás (mert sok helyen olvastam, hogy kapargatni kellett) nem kevésbé káros a körömnek mint a fóliás technika.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, sajnos én is így gondolom. :)

      Törlés
  3. Én próbálom megvenni, de sehol nem lehet kapni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha gondolod szívesen elviszem neked a következő blogtalira, szerintem én ezt nem használom ki, eddig tényleg kétszer használtam. ha érdekel a tiéd lehet :)

      Törlés
  4. Nekem sem jött be, bár kicsit könnyebb volt lemosni, de a lehúzásra esélyem sem volt. Pedig jól hangzik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyanezeket tapasztaltam én is :) kár, mert maga az ötlet nagyon jó lenne.

      Törlés
  5. Nagyon szerettem ezt a lakkot, de sajnos errefelé már nem nagyon lehet kapni. Persze nem jött le egy darabban, de pl. a homoklakkokat lényegesen könnyebb volt így eltávolítani. Amúgy valahol azt olvastam, hogy a decoupage-ragasztó is jó lehúzhatós alaplakknak. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt a lakkot már megszüntették, én is úgy vettem meg anno, már akciósan. amúgy valóban, kicsit könnyebb volt a homoklakkok lemosása vele, de egy darabban soha sem jött le.

      Törlés