2014. május 21., szerda

Lakk-körkép: a kedvenc tavaszi/nyári lakkjaim

A mai bejegyzésben a lakk-körképet folytatva, megmutatom Nektek a kedvenc tavaszi/nyári színeimet a saját kis kollekcióm főszereplésével. :) Olyan lakkokat válogattam össze, amik leginkább már tavaly kedvenceimmé váltak, 1-2 lakkot pedig idei kedvencként tartok számon már most.
A rózsaszínek nálam nagyon népszerűek, inkább a neon verziók állnak közel hozzám, főként azért, mert világos rózsaszín lakkból nagyon nehéz megfelelő minőségűt találni. A Barry M Pink Flamingo méltán népszerű és nagy kedvencem, ezzel készült manikűrt láthattatok már itt többet is, legutóbb a blogtalin viselt manikűröm készült vele, ami sokaknak tetszett! :) Ennek persze nagyon örülök. A China Glaze lakk a Neon&On&On, amit mióta megvettem előszeretettel használok, hiába olyan rossz a fedése és nehézkes vele dolgozni, de az utóbbi időben egészen jól működtünk együtt. :) Szintén neon pink, de egészen más árnyalat a Flormar Neon Colors N008-as lakk, amit tavaly vettem és az egyik legjobb döntés volt, imádom, nagyon jó minőségű a lakk. A China Glaze Sun of a Peach lakkot még Erzsitől vettem és bár először novemberben került a körmeimre, ez igazán nyári, tavaszi szín, úgyhogy most nagyon fogom szeretni. Végül a Lovely Ibiza nr. 3-as lakk, amit szerintem alkalmanként fogok csak használni, de kifejezetten megtetszett.
Pasztell színekből sincs hiány nálam, bár nem mindegyik nevezhető pasztellnek (a menták), de legyen ez a gyűjtőnév. A Rimmel Rita Ora Lose Your Lingerie lakk telitalálat, imádom, biztosan nagyon sokat fogom használni, mert tökéletes: rózsaszín, jó fedés, különleges finis. A L'Oreal lakk a 602-es, szintén nagyon szeretem, a menták a kedvenceim egyébként, a Miss Sporty 544 is nagy kedvenc lesz, mert még a legújabb bikinimhez is passzol a színe. A Flormar Wet Look WL03-as lakk igazi tavaszias, pisztáciásos, almazöldes árnyalat, amit legtöbbször lábkörmökre szerettem felkenni tavaly nyáron. :) A Flormar Pretty P19-es pedig abszolút kedvenc, sokszor olvashattátok már.
Végül a csillámos, glitteres lakkok. Az Essence Space Queen-ért odáig meg vissza vagyok, mindent fel tud dobni. A Circus Confetti szintén. :) A Rimmel Space Dust lakkot még nem próbáltam ki, de az első Katy-féle blogtalin Eleni ezt viselte a körmein és már akkor kiszúrtam magamnak. Akcióban megvettem, tesóm is elhozott egyet, szóval lila, csillog-villog és homok. Mi kell még? A Flormar Glitter GL09-es lakk pedig mindenféle lakkot fel tud dobni.

Nektek milyen lakkok a kedvenceitek tavasszal/nyáron? 

6 megjegyzés:

  1. Uh de szép mindegyik, ám a rózsaszín szekció áll a legközelebb hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) gondoltam, hogy azok fognak jobban tetszeni :D

      Törlés
  2. az Ibiza nr.3. és a Circus Confetti nálam első látásra szerelem volt, imádom őket. :)

    VálaszTörlés