2014. május 6., kedd

NAILS OF THE DAY: Holo tigris

Ma egy holografikus alapra elkészített manikűrt mutatok Nektek, mégpedig egy tigris mintásat! Eredetileg nyomdázni szerettem volna az ajándékba kapott palettámról, de az nem jött össze. Még gyakorolnom kell, illetve utánajárni, hogy mi nem ment megfelelően, miért lehet úgy.
Így döntöttem szabadkézi minta felfestése mellett.
Az alapot a Catrice Luxury Laquers Plum Me Up Scotty adja, amelyről a minap olvashattatok itt. Erre készítettem ecsettel tigrismintát, amihez a blogtalálkozón zsákmányolt Rimmel Barmy Blue adja a színt.
Jobb kézzel még mindig ügyesebb vagyok, de azért a ballal is ment valamennyire. :) Nekem nagyon megtetszett, miután láttam a képeket, addig picit bizonytalan voltam, hogy ez jól néz-e ki.

Ti mit gondoltok a manikűrről? Viselnétek?

2 megjegyzés: