2014. május 29., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Icy Blueberry

Ma egy gyors manikűrt láthattok, mégpedig az új Barry M Gelly Hi Shine lakkommal. :) A Barry M lakkjaival mindig is elégedett voltam, szeretem ezt a márkát, viszont amióta több webshopban is megszűnt a forgalmazása, és csak a Nailland-nél kapható, még nem újítottam be egyre sem. Ennek az az oka, hogy kicsit szerintem drága, bár tény, hogy nagyon jó a minőségük. Ezt is ajándékba kaptam.
Hogy még izgalmasabb legyen, feldobtam rá egy-egy réteget a Flormar Icy Top IT02-es fedőlakkból, amit a legutóbbi blogtalin zsákmányoltam. Sajnos egyetlen nagyobb fehér glitter sem akadt a körmeimre, de így is nagyon mutatós lett.
A Barry M lakkból két réteget használtam, olyan szép fényesre szárad, mint amikor fedőlakkot is használunk. Az üvegben látott színtől eltérően egy kicsit élénkebb lesz a végeredmény, egy lilás kék színű finist kapunk.
Azt hiszem, újabb Barry M kedvencet avathattam fel. :) Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, majd fogok róla részletesebb teszttel is érkezni.

Hogy tetszik Nektek?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a kettő így együtt, gyönyörű ez a kék! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kék ez a Barry M :) Jól is áll Neked, a Icy pedig nagyon feldobja a manit :) Jó választás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) és egyetlen fehér nagy glittert sem sikerült halásznom, de legközelebb majd feltúrom az üveget érte. :)

      Törlés
  3. Csodaszép párosítás. Kipróbálod őket matton? Nekem van egy hasonló lakkom,és matton még csodásabb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) most nem terveztem mattítani. talán majd egyszer :)

      Törlés