2014. május 20., kedd

NAILS OF THE DAY: Menta

Most éppen menta színűek a körmeim, de lehet, hogy ez már-már türkizesnek számít. Nagyon tetszik, most próbáltam ki a Glamour-on kapott Miss Sporty 544-es lakkot, amiről csak jó dolgokat tudok elmondani. Nem ez az első Miss Sporty lakkom, mert már megvan egy ideje tesómtól a matt fedőlakk, de színben mindenképpen az első volt.
Két rétegben gyönyörűen fed, és olyan zselés hatása van élőben, mintha géllakk lenne a körmeimen. Nagyon tetszik, még mindig alig kopott meg, pedig napok óta viselem.
A gyűrűsujjamat feldobtam két Essence lakkal, az egyiket Elenitől kaptam, ez a Million Dollar Baby nevű (ez a nagy glitteres), és a Space Queen nagyon harmonizált ezzel, és gondoltam feldobja az összhatást. Nekem hihetetlen módon tetszik. :)

Mit gondoltok erről az egyszerűbb manikűrről?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mindkét lakk, mindennapra én is hasonló manikat szoktam hordani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) hétköznapra és vizsgákra egyszerűbb manikűröket szoktam hordani én is, de mostanában sokszor jön meg a kedvem nail art-hoz is, és addig hordom, amíg jól érzem magam vele :)

      Törlés
  2. A Miss Sporty nagy meglepetést okozott nekem is, az egyik kedvenc rózsaszín lakkom tőlük van, két homoklakkot is beszereztem, kíváncsi vagyok hogy azok miben mások, mert még nem próbáltam ki.
    Fantasztikusan áll neked ez a szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, de aranyos vagy, köszönöm!! :D a homoklakkjaikat nem próbáltam, nekem azok most nem jöttek be, de megint vannak új színeik, azok is szépek :D na, majd egyszer körülnézek náluk még, tuti lesz még tőlük lakkom.

      Törlés