2014. május 2., péntek

NAILS OF THE DAY: Neon time

A mai bejegyzésben egy neon színű manikűrt láthattok, amit a héten viseltem. Nagyon megtetszett a Lovely Ibiza kiadás egyik lakkja, amit úgy gondoltam párosítok egy China Glaze neonnal. Egymás mellett az üvegben nagyon jól néztek ki, így felkentem őket egymás mellé.
A Lovely lakk (Ibiza nr. 3) egy homok hatású darab és a matricán figyelmeztetnek, hogy csak műkörömre használható. Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy olvastam valahol, hogy egy olyan anyagot tartalmaz még ez a lakk, amit már betiltottak, gondolom ezzel a felirattal ezt meg lehetett kerülni. Egyébként nem roncsolja a körmöket, nyugodtan vegyétek meg őket.
A színe először nem kifejezetten tetszett magamon, de azt hiszem meg fogunk barátkozni. Narancsosabbnak éreztem, mint az üvegben, és nem vagyok egy nagyon narancssárga fan. :)
A China Glaze Neon&On&On lakk egy nehezen kezelhető darab a gyűjteményemben, de a színe mesés. :)
Ilyen neonban pompáztak a körmeim amikor hazautaztam a hosszú hétvégére. :)
Nektek hogy tetszik? Szeretitek a neon színeket?

6 megjegyzés:

  1. Én személy szerint odavagyok a neon körmökért, még a hidegebb évszakokban is :D Szuper élénk színűek ezek a lakkok, nagyon bejönnek! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is kezdem megkedvelni őket. :) köszi

      Törlés
  2. Nagyon jól áll neked a neon, tessék sokat hordani: )

    VálaszTörlés
  3. A rózsaszín az nagyon te vagy, a narancsos meg furcsa, de lehet, hogy inkább csak szokatlan rajtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem csak szokatlan, én egészen megkedveltem, pedig eleinte nem tetszett túl élénk volt. :)

      Törlés