2014. május 26., hétfő

NAILS OF THE DAY: Rimmel Rita Ora

Ma egy rövidebb, manikűrös bejegyzést olvashattok, mégpedig az elsőként megvásárolt Rimmel Rita Ora lakkról. Ez a 203-as Lose Your Lingerie névre hallgató rózsaszín, mikrocsillámos lakk.
Két rétegben tökéletesen fed, és gyönyörű pasztell színe van, sajnos nehezen lehet visszaadni ezt képek formájában. A mikrocsillámok is elvesznek, amikor felkenjük a lakkot, de napfényben, lámpafényben nagyon szépen előbújnak. Egyébként krém finisű lakkról van szó.
Az ecsete lekerekített, viszonylag széles, de én nagyon könnyen tudtam vele lakkozni, nekem nagyon kézre állt, és nem kellett sokat takarítanom sem a lakkozás után. Imádom a kupakon a kis bélyegképet és rajta az énekesnő aláírása is nagyon tetszik. :) És jelentem, kifejezetten tartós lakkról van szó!

Ti mit gondoltok a Rita Ora közreműködésével kiadott lakkokról? Megvettétek valamelyik árnyalatot?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szine van, szeretem az ilyen halványabb lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is, de a rózsaszínekkel mindig olyan nehéz. szép legyen két rétegben és világos is maradjon :)

      Törlés
  2. Kb. egy hete azon rágtam magam, hogy megvegyem-e ezt a lakkot. Tegnap végül az enyém lett, és felkenve nagyot csalódtam sajnos :( Pedig swatchokon olyan különlegesnek tűnt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( sajnálom, hogy nem tetszik felkenve, pedig szerintem szép lakk ez.

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon szép *-* jól is áll Neked!

    VálaszTörlés