2014. május 13., kedd

Nailspired #1

A mai bejegyzéssel kezdetét veszi nálam a Nailspired, vagyis nail inspired manikűr rovat, aminek lényege, hogy nem teljes mértékben saját ötlet alapján készítem majd el az itt szereplő manikűröket, hanem a neten talált képek vagy egy izgalmas asszociáció szüleményei lesznek láthatók a bejegyzés sorozatban. :) Remélem tetszeni fog Nektek! :)
Ezt a manikűrt más formában találtam az egyik böngészésem során, amikor nem is kerestem kifejezetten manikűröket, de nagyon megtetszett. Itt megnézhetitek az eredeti verziót. Mint láthatjátok, nem koppintottam le az egészet, csak az alapkoncepciót hagytam meg.
A sárga lakk a Manhattan Summer Sound Lime-Up árnyalata, ami egy kicsit zöldesebb, mint amit vártam, de azt hiszem a repce is ilyesmi színű lehet, tehát nem teljesen mű a színe. A rózsaszín a kedvenc neon pinkem, a China Glaze Neon&On&On lakkja. Ezen kívül a Barry M Nail Art Pent használtam fehér (ez elhanyagolható, nem igazán látszik) és fekete színben.
Végül egy szép matt hatást sikerült elérnem a Miss Sporty Check Matte fedőlakkal. Imádom, most rá vagyok kattanva a matt finisre, úgyhogy lehet készülni, hogy lesz még matt manikűr a közeljövőben a blogon. :)

Hogy tetszik Nektek?

4 megjegyzés: