2014. május 2., péntek

OUTFIT: Paisley print

Mint tudjátok, már nagyon régen volt outfit poszt, ennek egyszerű oka az, hogy sajnos nincs, aki lefotózzon 1-1 outfitet. Így aztán marad a tükör, ha valamit meg szeretnék örökíteni. Nem fogok rendszert csinálni abból, hogy ilyen képeket posztoljak, de szerintem ez a mai megér egy kis bejegyzést, és talán nem haragszotok meg, hogy ez most önfotó. :)
Most avattam fel ezt az ősszel vásárolt ruhát, mégpedig a szerdai hazautazás alkalmával. Nagyon kényelmes, puha, vékony anyagú ruháról van szó, és imádom a mintáját is.
A manikűrömről ma lesz még egy poszt, ott megnézhetitek közelebbről is. :) A ruhát Tesco-ban vásároltam, már féláron, aminek nagyon örülök, mert gondolkodtam rajta teljes áron is, csak ősszel nem nagyon tudtam volna hordani, így megvártam az akciót. :) Egy egyszerű fekete balerinacipővel párosítottam, aminek van egy masni az orrán, és így viseltem.
Hogy tetszik Nektek az outfitem? Szeretnétek még ilyen jellegű posztokat? (Ha igen, akkor kigondolok valamilyen jó önfotózási módszert, amivel nem kell trükközni, ha jó képeket szeretnék.)

13 megjegyzés:

  1. Csini ez a ruha, nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  2. Csini ez a ruha, nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini ez a ruha, bár én testszínű harisnyát vettem volna hozzá, hogy üdébb és tavasziasabb legyen, így inkább elegáns hatású. Az önképek pedig egyáltalán nem zavarnak, igenis tessék sok ilyen bejegyzést hozni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért ezt vettem fel, mert napfényben szépen csillog :) rendben, de azért majd gondolkodom, hogyan lehetne még jobb fotókat készíteni :)

      Törlés
  4. Szerintem nagyon cuki ez a ruha. Én ilyesmiket keresek nyárra, mondjuk inkább egyszínűeket, de eddig nem olyan sok sikerrel sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) remélem hamarosan nagyobb sikerrel fogsz járni! :)

      Törlés
  5. Csini ez a ruha. :) Megnéztem volna a cipőt is hozzá. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) legközelebb mindenre gondolok :)

      Törlés
  6. Csinos ruha, csinos lányon ^_^

    VálaszTörlés