2014. május 27., kedd

Szülinapi ajándékaim

A szülinapomra kapott ajándékokról lesz ma szó, és ezzel a szülinapi témájú bejegyzések végére értünk. :) Mint már régebben is mondtam, a szeretteim nagyon jól ismernek már, és akár listák és támpontok nélkül is remek meglepetéseket tudnak nekem szerezni. Idén volt egy kis listám is, de olyasmit is kaptam, ami nem szerepelt a listán.
Az órát már láthattátok, ez az albérletben kapott helyett, mivel eddig nem volt órám itt. Az időn túl még hőmérsékletet és páratartalmat is mér. A termékfotózás iskolája című könyvvel is megleptek szüleim, ami nagyon tetszik, új könyv illata is van és már olvashattátok, hogy nagyon sok hasznos infót találtam benne. :) A baglyos fogókesztyűk meg olyan cukik! Szükségem is volt egy új párra, mert a régim már odavan, plusz amíg még használható, legyen váltás is. Még nincs szívem befogni. :)
Nővérem lakkokkal és csokival lepett meg, ezek közül is olyanokkal, amelyeket nagyon szeretek, vagy amire vágytam. A Milka Bubbly fehér csokis változata valami mennyei (már-már az oreost is letaszítja a trónról, főleg ha azt vesszük, hogy régen csak fehér csokit ettem). :)
A Moyra Vivid Sand kollekciójából két lakkal lettem gazdagabb, az Orange Love és a Shocking Pink árnyalatokkal, amik a listámon is szerepeltek. A Barry M Gelly Hi Shine lakkok közül pedig a Blueberry lett az enyém, amit legutóbbi Nailland-ezésünk során említettem tesómnak is, hogy tetszik. Még egyiket sem próbáltam, tekintettel a közelgő szóbeli és írásbeli vizsgákra, de ígérem, hogy amint tudom, megmutatom őket. :)

Ismét nagyon szuper dolgokat kaptam, mindegyiknek nagyon nagyon örülök. :) Hamarosan mutatom a lakkokat is! A pinket most nagyon felkenném, de holnap szóbelizek, úgyhogy még várok egy kicsit ezzel.

8 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot kívánok! Egyik barátnőmnek is nemrég volt és ő is Lilla! Kiderül ám, hogy Te vagy Ő, vagy éppen Ő az a Te testedbe bújva, tudom én! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi ajándékok :) Sok sikert holnapra!

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt a két vivd lakkot vettem meg :) írtam róluk egy haul bejegyzést itt :
    http://mazsolavilag.blogspot.hu/2014/05/koromlakk-haul.html
    Boldog szülinapot :) !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, ezek a legszebbek, meg még egy van, ami tetszik :)

      Törlés
  4. Az a baglyos sütő kesztyű nagyon aranyos :)
    A lakkokra én is kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jönnek szépen sorban! :) az egyiket szerintem ma ki is próbálom, most napokig nincs akadálya, hogy bármilyet lakkozzak!

      Törlés