2014. június 10., kedd

TESZT: Alverde makadámdiós és karitévajas testvaj

Májusban úgy döntöttem, hogy ideje nekem is kipróbálnom a testvajakat, hiszen annyi helyen olvastam már róluk jókat, hogy kifejezetten felkeltették az érdeklődésemet. Szerencsémre a dm-ben 25 pontért lehetett nyomtatni 25%-os kupont, és így olcsóbban is juthattam hozzá. Tesómnak megvan ez a testvaj, ő volt olyan aranyos, hogy hozott nekem egy kis illatmintát, illetve leírta, hogy milyen élményei vannak ezzel a termékkel, így nem volt annyira zsákbamacska, hogy mit fogok kapni.
Az illata mennyei, olyan mint egy süti, nem tudom miért érzem így, de nekem kifejezetten tetszik. Nem túl tömény, nem túl tolakodó illatról van szó. Maga a testvaj eléggé krémes, nem hasonlít az állaga a hagyományos testápolókéhoz, hiszen nem olyan folyékony, sokkal sűrűbb állaga van. Szerintem könnyen kiemelhetjük a tégelyből a megfelelő mennyiséget, ha kitapasztaltuk, hogy mennyire van szükségünk az adott területekre. És akkor beszéljünk a hidratáló hatásáról is, hiszen ez nálam kiemelkedő szempont, mivel nagyon száraz bőrrel rendelkezem. Ebben a nyári melegben úgy érzem, hogy sokkal gyakrabban fogok érte nyúlni, mert nagy előnye, hogy hamar beszívódik, nem hagy semmilyen zsíros érzetet a bőrön, csak kellemes illatot. Bár én egy gyümölcsös illatnak is örülnék, az éppen limitált testvajukról változatos véleményeket olvastam illat tekintetében, így nem mertem azt (is) elhozni. A hidratáló hatása nem olyan, mint a Nivea testápolómnak, néhány napot tudom egyhuzamban használni, ekkor cserélek a hidratálóbb hatású Nivea-ra, ezért nekem minden napra nem használható, inkább ha más illatra vágyom, akkor fogom elővenni, illetve, ha gyors beszívódást várok. :)
Akinek nem olyan nagyon száraz a bőre, annak mindenképpen ajánlom, mert nekem így is nagyon bejött, semmi negatívumot nem tudok elmondani róla. Talán nem véletlen, hogy már hosszú ideje az állandó testvaja az Alverde-nek.

Ti mit gondoltok erről a testvajról? Használtatok már Alverde testvajat?

2 megjegyzés:

  1. Na, akkor már várom az őszt, amikor kipróbálhatom majd ezt az illatot :-) Nyáron nálam a testápolók gyümölcsösek, úgyhogy addig várnia kell rám :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem :) én nem vagyok olyan nagyon gyümölcsös alapból sem, ezért nem zavar, h télen-nyáron ugyanaz az illat. :)

      Törlés