2014. június 14., szombat

Confessions

A mai bejegyzésben egy kicsit arról írtam, hogy miért tűntem el, illetve, hogy mi várható a blogon, plusz egy kis személyes infó is lesz a mai posztban.
Forrás
Ahogy egyre közeledett a nyár, egyre közeledtek a vizsgáim is, amik idén voltak a legnehezebbek. Ezt szerintem minden túlzás nélkül állíthatom, hiszen az egyik tárgy nagyon nem volt könnyű. Idén 6 vizsgám volt, és mindegyikre elég sokat is kellett készülni, így a blog háttérbe szorult. Azért, ha lakkoztam, azt mindig megmutattam itt is, de ti is észrevehettétek, hogy nem igazán voltak azok sem extrák, csak "sima" manikűrök. Ennek persze az az oka, hogy vizsgaidőszakban örültem, hogy erre is volt időm, mert nem volt túl sok időm magamra. Persze mindennap edzettem egyet tanulás közben, éppen jól is jött, hogy valamivel kicsit ki tudok kapcsolni. Most értem a vizsgáim végére, még egy eredményt várok.
Forrás
Ami a magánéletemet illeti, itt is jött egy kis változás, ugyanis hétfőtől kezdek az új munkahelyemen, így emiatt is előfordulhat, hogy kevesebb bejegyzés lesz. Viszont amit ígérhetek, az nem más, mint, hogy tényleg megpróbálok időzített bejegyzésekkel is készülni, illetve az eddigi ötleteimet kivitelezni. Mindenképpen megmaradnak a havi zsákmányos posztok, illetve szeretnék több Fotónaplós bejegyzést is, amihez az kellene, hogy többet fotózzak. :) Azt hiszem nail art-ból most kevesebb lesz egy ideig, de ha valami megihlet, elképzelhető, hogy fogjátok látni.

Nem ígérek semmit, csak annyit, hogy mindenképpen igyekszem új bejegyzéseket posztolni, amint csak tudok. Nagyon kíváncsian várom, hogy fog telni a nyaram, ilyen szinten még sosem dolgoztam végig az egészet, de azt hiszem élvezni fogom! :) Majd mesélek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése