2014. június 28., szombat

Eltűntem?

Tudom, mostanában nem voltam túl aktív, ami a blogot illeti... Ennek egyszerű oka az, hogy reggel 7-től este 7-ig biztosan nem kerülök netközelbe, hiszen dolgozom, ezért nem marad már túl sok energiám a nap végére. Tudom, hogy ez érződik a blogon is, és igyekszem valamit kitalálni, hogyan tudnék mégis energiát és nem utolsó sorban ihletet meríteni, hogy este is meg tudjak írni nektek 1-1 posztot.
Biztosan észrevettétek, hogy ezek következtében leginkább csak manikűrökkel találkozhattok, ezért lehet, hogy úgy tűnik, mintha elmentünk volna nagyon ebbe az irányba. Ennek ellenére nem tervezem kiiktatni a személyes bejegyzéseket, illetve az összes többi témát, amivel nálam találkozhattok. Mindenesetre, lehet, hogy egy kis szünet lesz a többi bejegyzésben, az éppen aktuális manikűröket pedig mindig megmutatom. 
Forrás
Az igazság az, hogy bár nagyon sokat nem tudok írni, azért vannak terveim a bloggal kapcsolatban, amiket mindenképpen szeretnék megvalósítani. A kérdés igazából csak a mikor és hogyan. :) Mindenképpen szeretnék egy blogos találkozót is összehozni, vagyis szervezni, amennyiben titeket is érdekelne egy ilyen lehetőség. Mivel a blog már a 3. születésnapját fogja ünnepelni a következő hónapban, így egy nyereményjáték is kilátásba lett helyezve, már van olyan, amit beszereztem hozzá, de még maga a dolog érlelődik bennem egy kicsit.

Ha érdekelne titeket a blogtalálkozó, mindenképpen jelezzétek egy komment formájában, ugyanis egy előzetes felmérést is szeretnék végezni, hogy tudjam, érdemes lenne-e, van-e rá érdeklődő.
Mit gondoltok?

6 megjegyzés:

  1. Mivel nem vagyok régi olvasód nekem is az jött le, hogy inkább körmös blogot vezetsz, minden bejegyzésedet még nem olvastam vissza, de jó tudni, hogy te is ilyen mindenes vagy, mint én :) Nagyon szeretem a vegyes témájú blogokat! A találkozót nagyon támogatom, blogtalikra menni mindig nagyon jó élmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, azért elég sok lenne mindet végigolvasni, bár ezért jó, hogy vannak címkék. :)
      köszönöm, örülök, hogy tetszik a blog és a találkozó ötlet is, remélem lesz azért néhány ember, akik érdeklődnek, és akkor tuti lesz :D

      Törlés
  2. Én is benne lennék a találkozóban! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is jó ötletnek tartom a blogtalit! Jönnék is, csak sajnos erdélyi vagyok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos ez benne van a pakliban, hogy nem mindenki tud jönni, aki szeretne. :/ pedig szívesen megismernélek. :)

      Törlés