2014. június 17., kedd

Kedvenc edzéseim #1 - CARDIO

Arra gondoltam, hogy néhány bejegyzés erejéig megmutatom Nektek a kedvenc edzéses videóimat. A mai részben a kedvenc cardio edzéseimet láthatjátok, amik kifejezetten jól jönnek, amikor úgy érezzük, hogy zsírt kell égetnünk.
A cardio nagyon jó dolog, főleg nyáron, illetve tavasszal csinálok sokkal több cardio edzést, mivel ilyenkor kifejezetten jól szeretnék mutatni a bikinimben. Mindegyikben. :) Eljön a rövid nadrágok, szoknyák ideje, és ilyenkor mutatunk a legtöbbet magunkból. Ezért nagyon fontos, hogy minél jobban is érezzük magunkat, így a zsírpárnákat el is kellene felejtenünk. Erre jó a cardio edzés, aminek a lényege, hogy a szívverésünket szaporázza, ezáltal ég jobban a zsír. Azért azt még mindenképpen fontosnak tartom elmondani, hogy nem ítélkezem senki felett, aki nem hisz a tornázásban, mivel az a lényeg, hogy az adott ember jól érezze magát a bőrében, hiszen tudjuk nem a mértet a lényeg! Illetve tudom, hogy nem sok zsírpárnám van, de éppen azért, mert minden héten végzek erre a területre fókuszáló gyakorlatokat. :)

A kedvenceim:

Általánosságban elmondható, hogy amikor edzek, nagyjából 1 órányi edzésre törekszem. Ez azt jelenti, hogy adott témában válogatok össze ennyi anyagot, tehát jelen esetben cardio videókat. A fentit nagyon szeretem, de nem ez a kedvencem, ennek ellenére végzi, amit kell.

Ez egy rövidebb videó, ami ezért kicsit intenzívebb is, hiszen rövidebb idő alatt kell elérni a kívánt hatást.

Ez a videó az egyik legdurvább edzés volt, amit eddig csináltam, habár a hossza egyáltalán nem utal erre. A burpee a magyarban négyütemű fekvőtámasz néven fut, és ebből is 10 különböző verziót kell végigcsinálni 10 ismétléssel. Nem könnyű, én nagyon megizzadtam, mire a végére értem. Érdemes az edzés végére hagyni ezt a videót, illetve az is jó lenne, ha minél jobb kondiban lennétek, mikor ezt megcsináljátok, mert tényleg kifejezetten nehéz videóról van szó (szerintem).

A két kedvencem maradt a végére. A Spring Fling sorozat 2-es számú, zsírégető edzése abszolút favorit, imádom, legtöbbször ezt választom. Nem tudom megmondani, miért ez a kedvencem, egész egyszerűen jó hangulata van, és tényleg hatásos.

Végül ez a rövidebb videó is nagy kedvenc, kellőképpen átmozgat, akár első, akár utolsó videóként csinálom meg. 

Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, és kíváncsiak vagytok a többire is, mert minden testrészre külön bejegyzéssel készülök! :) Szóval lesz itt minden, ha érdekesnek találjátok!
Szoktatok edzeni? Ha igen, kinek az edzéseit/mit csináltok?

8 megjegyzés:

  1. Hát én este bevállalom ezt a burpees videót, elég komolynak tűnik :))) Jó, hogy így összeszedted őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik, azt mindenképp érdemes kipróbálni :)

      Törlés
  2. Sajnos a héten még vizsgáim vannak, de eldöntöttem,hogy jövő héttől nincs lazsálás. Szeretnék csinosodni,és picit leadni comb-csípő tájról. Köszönöm szépen, hasznos bejegyzés volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tavaly én is nyáron határoztam el magam, és azóta is az egyik legjobb döntésként tartom számon. :) lassan egy éve töretlenül kitartok az edzés mellett és akkor is bezsúfolom valahogy, amikor alig van időm rá. :)

      Törlés
  3. Insanity/Rubint Réka/P90X és ezek kombói, amiket szoktam tornázni. Nagyon jó kardió edzések, igaz (Rékán kívűl) ezek puffolós férfi edzések, de nekem jó, mert a mozgáshiányom levezetem benne.

    https://www.youtube.com/watch?v=1W-aNTrq_a4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az insanityt egyik ismerősöm is csinálta és nagyon látványosan sikerült alakot formálnia vele. :)

      Törlés
  4. Csak pocakra mit ajánlanál? :)) Persze más terület is mozgásban kell hogy legyen, de most ez a legégetőbb szükségű, ha érted mire gondolok. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben! :) szerintem szombatra elkészülök azzal is ;) de blogilates youtube csatornáját szoktam böngészni, ha tudsz angolul, akkor itt érdemes nézelődni, illetve készülök a poszttal is :)

      Törlés