2014. június 21., szombat

Kedvenc edzéseim #2 - HAS

A mai bejegyzésben a kedvenc gyakorlatsoraimat/edzéseimet láthatjátok. Mivel már majdnem egy éve edzek, így ki tudott alakulni egy lista a kedvenc edzéseimről. Mint már említettem, én a Blogilates edzéseket szoktam csinálni, azt is az aktuális havi naptárakon keresztül. Ettől függetlenül nem tartom magam 100%-ban a naptárhoz, van amikor saját magam állítom össze, hogy éppen melyik videókhoz van kedvem. Most összeszedem testrészekre fókuszálva a kedvenceimet. Mivel elég sok különféle kedvencem van, így külön bejegyzésben láthatjátok őket.

A kedvenceim:
Én a hasizmokra szeretek a legjobban dolgozni, azt gondolom, hogy ebben elég erős vagyok, jól bírom a gyakorlatokat és, amikor nincs tele a pocim, bizony látszik is az eredmény. :)
Az abszolút kedvencem egy régi videó, ami mindössze 8 perc, de azt elég komolyan kell venni. Általában az edzés végére hagyom, mert kifejezetten intenzív, ha ezzel kezdeném, elég nehéz lenne folytatni.
Mostanában elég sok 5 gyakorlatsort tartalmazó videót posztol Cassey, amiket szinte mind egytől egyig imádok, de azért ezek közül is vannak kedvenceim. Ebben a videóban az első gyakorlat minden alkalommal izomlázat okoz nekem, bár itt elég kevés ismétlés van, másik videóban is találkozunk ezzel a mozdulattal.

A Dance with me ab challenge egy kihívás, aminek az a lényege, hogy nagyon intenzíven terhel meg, és az a kérdés, hogy végig tudjuk-e csinálni az egész videót. Nagyon szeretem ezt is, mert nagyon jó érzés, amikor végig tudod csinálni megállás nélkül.
Szintén egy kihívás, amit kezdők és haladók/profik is el tudnak végezni, ugyanis mindegyikre van megfelelő variáció. Ez sem olyan könnyű, de mindenképp megéri kipróbálni, mert nagyon kellemes fájdalmat von maga után. Akár izomlázat is, ami szerintem nagyon jó dolog, mert ebből biztosra veheted, hogy jól megdolgoztattad magad. :)

Ez a videó azoknak tud segítségként szolgálni, akiknek a pocakjuk nem lapos és ezen szeretnének változtatni, hiszen az 5 leghatékonyabb gyakorlatot mutatja be. Természetesen érdemes megjegyeznem itt, hogy a lapos has nálam sem tart egész napon át, reggel lehet inkább észrevenni, hiszen amint eszünk, a pocink is nagyobb lesz, persze törekedni lehet a lapos hasra. :)

Végül, de nem utolsó sorban az 5 legjobb gyakorlat hasra. Vannak átfedések a videók között, de ez nem zárja ki, hogy megcsináljuk őket, akár ugyanaz nap. Az ismétlés jó dolog, szóval ez ne zavarjon meg minket. Ehhez a videóhoz szükségünk van valamilyen súlyra, amit emelgethetünk, emiatt nekem abszolút kedvenc, hiszen így a karunkat is eddzük. 

Ezek lettek volna a hasra való kedvenc gyakorlataim, de még annyit tudtam volna mutatni Nektek! Temérdek videó közül válogathattok Cassey csatornáján itt! :)
Hogy tetszett a mai rész? A következő bejegyzésben arra gondoltam, hogy a lábak/popsi témát járnánk körbe, hiszen ez is sokaknak problémás terület. Mit szóltok?

2 megjegyzés:

  1. Szuper összefoglaló lett, nálam a pocak a legproblémásabb terület, hálás köszönet a tippért, már fel is iratkoztam a csatornájára :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha tetszett! :) igyekeztem olyanokat válogatni, amik nem csak 1-1 területre koncentrálnak. a csatornáján 2 év anyagai vannak fent, illetve van a blogilatesTV csatornája is, ahol szintén lehet szemezgetni :) de ezt frissíti gyakrabban, amit linkeltem. ;)
      puszi

      Törlés