2014. június 23., hétfő

NAILS OF THE DAY: Cukorka

Ma egy visszafogott manikűrt mutatok Nektek, ami szintén jó választás lehet munkába, mivel egyáltalán nem hivalkodó. Ezt nem szántam ilyen egyszerűnek, de az eredeti tervem valahogy nem jött össze... szóval még kísérletezgetnem kell e téren. Addig itt ez az egyszerű szépség.
A Moyra Sugar Sand családjába tartozik ez a lakk, és a Wishing Well nevet viseli. Több blogon is láttam róla képeket, és eldöntöttem, hogy kell nekem is ez a visszafogott, és homoklakk. Mivel a homoklakkok általában gyorsan is száradnak, így tökéletes lehet olyankor, amikor sietünk, nincs időnk szöszölni egy-egy manikűrrel.
Nos, a teljes fedéshez három réteg volt szükséges, és egy kis türelem is, mivel sajnos nem szárad olyan gyorsan, mint ahogy szerettem volna. Vagy csak türelmetlen voltam. Az egyik ujjamat háromszor festettem ki, mire sikerült szépen megszáradnia. :) Három a magyar igazság, mi?
Szóval, ez a Moyra szépség is nagyon tetszik, a legújabb szerzemény. Remélem fogja bírni 3 napot, kb. ezt várom tőle. :)

Nektek hogy tetszik ez a lakk?

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Úgy szeretnék ilyen lakkokat venni én is, de még eddig Szekszárdon egy boltot sem találtam ahol lenne Moyra :(((

    VálaszTörlés