2014. június 4., szerda

NAILS OF THE DAY: manikűr vizsgára

Ma egy szóbeli vizsgára is alkalmas manikűrt fogok nektek mutatni, mégpedig azt, amit jelenleg is viselek a mai két vizsgámra (persze mindkettő szóbeli is). Nem akartam túl csili-vili manikűrt készíteni, elvégre nem ezzel szeretnék kitűnni, hanem sokkal inkább a tudásommal.
Ezért ez alkalommal egy visszafogott, ámde mégis különleges lakkot vettem elő. :) Ez a Moyra Holographic 252-es, Infinity nevű arany színű holo lakk. Eddig még nem láthattátok nálam teljes manikűrben, csak egy kis nail art-ban.
Amit a lakkról tudni érdemes: két rétegben gyönyörűen fed, félmattra szárad, ami egy kicsit így vissza is vesz a csillogásából. Sajnos, ha nem figyelünk kellőképpen az applikációval, úgy csíkozni fog és felmarja magát. Viszont egy kis körültekintéssel szép eredményt lehet vele elérni. Fedőlakkot egyedül azért nem használtam, mert első alkalommal már kiderült, hogy nem szeretik egymást, feloldja a szép lakkozást a fedőlakk, így elcsúfítja a manikűrt.
Ettől függetlenül most kifejezetten szépre sikerült a lakkozás, szinte alig kellett takarítanom a körömbőrt. A holo hatás napfényben és lámpafénynél a legfeltűnőbb, pont ezért megállja a helyét egy vizsgán, munkában, gyakorlatilag bárhol. :)
A képeket természetes fényben fotóztam, talán ezen a képen látható legjobban a holo hatás. Elképzelhető, hogy vizsgák után feldobom valami mintával is. :) De még nem tudom, lesz-e kedvem hozzá.
A végére készítettem még néhány képet, hogy láthassátok, milyen teljes pompájában. Csak úgy ragyog. :) Remélem meghozza nekem a várt sikert! :)
A barim is befigyelt mellette!

Ti szeretitek a holografikus körömlakkokat? Mit gondoltok erről a színről?

4 megjegyzés: