2014. június 9., hétfő

NAILS OF THE DAY: Mint Textured

Ma egy új Barry M lakkot fogok megmutatni nektek, amit még múlt héten vásároltam meg. Amint láttam, hogy akciós ez a szép menta lakk, tudtam, hogy ez a kosaramban fog landolni! Nem is gondolkodtam rajta sokat, mert már jó ideje a virtuális listámon van ez az árnyalat, de mivel csak mostanában kedveltem meg a homok lakkokat, így ez is végre előtérbe került. A finise nem homok, inkább olyan, mint azok a fura tapéták, tudjátok. :)
A képeken két rétegben láthatjátok a lakkot, máshogy veszi fel az ecset a megfelelő mennyiséget, mint a sima lakkoknál, ezért nem kell annyit lehúzni róla. Nekem két vékony réteggel sikerült dolgoznom, de nem éreztem feltétlenül szükségesnek egy harmadik réteg felkenését is.
A színe elképesztően gyönyörű, pont olyan, mint az ilyen menta színű kedvenc nyári sortom. :) Könnyen lehet szépen dolgozni az ecsettel, a megszokott Barry M-es vékony, hosszú fajta. A finise nem annyira érdes, mint a homoklakkoké, ezért harisnyát is fel mernék vele húzni, de csak óvatosan!
Összességében nagyon tetszik most ez a szín, örülök, hogy az akciót kiszúrtam és az enyém lehet még egy Barry M lakkocska. Nagyon szeretem ezt a márkát, csak hát az ára nem annyira pénztárcabarát nekem. A figyelmetekbe ajánlom az akciót a Nailland-nél, jelenleg 1.290 ft-ért juthattok hozzá, ami szerintem remek ár ezért a szépségért! :)

Hogy tetszik Nektek?

8 megjegyzés:

  1. A szín szép, de nekem ez a textúra nem jön be egyáltalán. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nagyon tetszik! :) talán, mert a homoklakkoktól eltérő a finise, olyan kis különleges :D persze, ettől még megértem, ha nem tetszik, nekem is vannak olyan lakkok/finisek, amik nem tetszenek.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. ezt megértem, tényleg nagyon szép :)

      Törlés
  3. Nekem is nagyon bejön a színe, de a fűrészporos tapéta jut eszembe róla, ezt élőben kéne látnom, így olyan nem is tudom eldönteni tetszik-e vagy sem :)

    VálaszTörlés