2014. június 2., hétfő

NAILS OF THE DAY: Moyra Vivid Sand Shocking Pink

A Moyra mostanában kifejezetten megkedveltette magát velem, pedig régebben még egyetlen lakkjukra sem mondtam azt, hogy nekem ez mindenképpen kell. Viszont azzal, hogy a homoklakkok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, a Moyra is felismerte az igényt ezekre a lakkokra, és jobbnál-jobb kollekciókkal rukkolnak elő. A holografikus lakkokról pedig még nem mondtam semmit.
Szóval ma a Shocking Pink árnyalatot láthatjátok akció közben, amit tesómtól kaptam szülinapra. Ez a 715-ös számot viseli. Ma sok-sok képet hoztam, hogy minden szögből be tudjam mutatni nektek ezt a szépséget!
Két rétegben szépen fed, egy nagyon picit átsejlik a köröm fehér része, de ezt maximum akkor lehet kiszúrni, ha kifejezetten közelről direkt erre fókuszálunk. Az ecsete lapos végű, és széles, viszont könnyen lehet vele szépen dolgozni, legalábbis minimális odafigyelés mellett ez megoldható, én alig mentem a körmön kívülre, szóval nem kellett sokat takarítanom. :)
Maga a lakk gyorsan megszáradt, nekem már az első rétegnél is úgy tűnt, hogy kifejezetten pigmentált, csak ott még tényleg áttetszett a körömvég, tehát a kettő az ideális megoldás. Gyönyörű ez a neon rózsaszín, az üvegben ezüstösnek tűnő csillámokról kiderül, hogy ezüstös, lilás és rózsaszínes fényben is játszanak.
Talán ezen a képen érzékelhető igazán az imént említett színjátszás. :) Egyszerűen odáig meg vissza vagyok érte! Mivel homoklakk, így fontosnak érzem elmondani, hogy valóban gyorsan száradt, és nem a nagyon érdes hatású homoklakkok közé sorolható, bár harisnyát ebben sem mernék húzni. :)
Végül egy teljes manikűrös kép! Egy mondatban összefoglalva, szerintem nagyon jól eltalálta a Moyra ezt a kollekciót, még a két másik pink árnyalat is birizgálja a csőröm, szóval, ha lesz lehetőségem, mindenképpen megnézem őket élőben is. Nekem ez nagyon bejön, neon is, rózsaszín is, és homoklakk is! :D

Ti hogy álltok ezekkel a lakkokkal? Ez az árnyalat hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat rajtad, már csak a tengerpart hiányzik a nyári érzéshez: ) a napsütés már meg van: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) imádom, már 3. napja van a körmeimen, de le kell majd mosnom, mert vizsgára valami visszafogottabb szín dukál. egyébként remek, ami a tartósságot illeti. :D azt hiszem sokat fogom hordani, lebarnulok mellé, és majd strandra is megyek olykor, ha eljutok. :)

      Törlés
  2. Iszonyat mérges vagyok, mert itt még nem jelentek meg :((, pedig az összeset akarom!
    Ez is annyira gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( nem mondod?? olyan kár, de már biztosan nem kell rá sokat várni! szerintem ez a legszebb szín. és nem azért mondom, mert elfogult vagyok, ma láttam mindhárom rózsaszínt, és ez viszi a pálmát :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. jajj, köszönöm, látom erre nem válaszoltam azóta, h írtál. :P

      Törlés
  4. Nagyon csini, illik Hozzád, és nagyon el tudnék képzelni hozzá egy hosszú, fehér szoknyát, amin ilyen színű, nagyméretű virágok vannak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez abszolút kedvencem idén :) köszönöm!

      Törlés