2014. június 19., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Perfect for work

Ma az első olyan manikűrt mutatom meg, ami szerintem tökéletes munkába. Nálunk a cégnél ugyan nem vagyunk ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban, és biztosan elő fog fordulni élénkebb szín is a körmeimen, mégis úgy gondoltam, hogy az első munkanapomon nem jelennék meg hupilila manikűrrel. :)
Az alapszínt az a Miss Sporty lakk szolgáltatta, amit Katytől vettem meg és a hétvégén jutott el hozzám Eleni közreműködésével, ez a 360-as árnyalat, amit pár hete kerestem, de már hűlt helye van a drogériákban. Így nagyon örültem, hogy most sikerült rá lecsapnom. Köszönöm Katy, Eleni neked pedig az eljuttatást! :) A lakkot három rétegben használtam.
A glitteres fedőlakk a China Glaze I Pink I Can nevű lakk, ami kisebb és nagyobb rózsaszín glittert is tartalmaz. Ezt szivaccsal vittem fel, és igyekeztem gradient hatást elérni vele. Glitteres lakkoknál ezzel a technikával nagyon szépen lehet ezt elérni, anélkül, hogy nagyon vastag réteg ülne a körmünkön.
Szerintem szépen sikerült a glitter gradient, örülök, hogy megjött hozzá a kedvem, mert nagyon feldobta a manikűrt. És a színek is passzolnak egymáshoz, úgyhogy tényleg elégedett voltam.
Végül egy teljes manikűrös kép! :)Nagyon tetszik, biztosan fogok még ezzel a szivacsos glitter technikával gradientet készíteni, mert pofonegyszerű és nem lesz vastag a körmünk, plusz nagyon szép, természetes hatása lesz.

Hogy tetszik Nektek? Viselnétek ilyen manikűrt?

6 megjegyzés:

  1. Gratula az első munkanapodhoz, szép szolid manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi! :) nekem is nagyon tetszett, biztos lesz még ilyen más kombinációban :D

      Törlés
  3. Annyira szép és szolid, szeretem az ilyen manikat :)

    VálaszTörlés