2014. június 16., hétfő

NAILS OF THE DAY: Vivid Purple with gold

Ma egy gyors manikűrt mutatok meg Nektek, amit a múlt hét végén viseltem. Két új lakkom is most debütált, egymás mellé kerülve nagyon megtetszett az üvegben ez a kombó. Na, de lássuk milyenek együtt a körmökön.
A lila lakk a Barry M Vivid Purple-je, amire még zizitim-nél figyelem fel. Nagyon szép sötét lila, aminek a Navy-hez hasonló (sőt, megkockáztatom, hogy ugyanolyan) finise van (csak lilában). Ez éjjeli megvilágításban mutat a legjobban, így lámpafénynél készült képek következnek.
Az arany szépség a Maybelline Color Show Brocades limitált kiadásban jelent meg (külföldön), és a Knitted Gold árnyalat nagyon megtetszett, szülinapomra megleptem magam vele. A Barry M kettő, a Maybelline három rétegben nyújt tökéletes fedést.
Nekem nagyon tetszett a kombináció, ez az aranyos Maybelline lakk kiemelte a Vivid Purple szépségét és mélységét. Fogom én ezt még így hordani, bár nem kifejezetten nyári manikűr. :)

Nektek hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, jól mutat így együtt ez a sötét szín, meg a világos csillámos :)

    VálaszTörlés
  2. Jól néznek ki együtt, de a lila önmagában is biztos mesés, olyan szép színe van ^^

    VálaszTörlés
  3. Hát ez valami csodaszép *.* Nem is gondoltam, hogy ennyire jól fog állni Neked egy ilyen sötét szín, de tessék sok ilyet is hordani, mert csodás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) régen (ezer éve) volt egy már majdnem fekete sötétlila lakkom (avon midnight purple vagy vmi ilyesmi volt a neve), anno csak azt hordtam, meg feketét. most már nem tudnék csak 1-2 színnel megelégedni :D

      Törlés