2014. június 30., hétfő

Nailspired #2

Ma ismét manikűr inspirálta manikűrt láthattok a blogon! Tudom, hogy mostanában eléggé sok manikűrt láthattatok nálam, mivel erre mindig van néhány percem, ezért lehet, hogy gyakoribbnak tűnhetnek. Viszont, mint már említettem, lesznek más jellegű bejegyzések is, talán nem olyan gyakran, de lesznek.
Ma egy virágos díszítést láthattok a körmeimen, amit üde, vidám, nyári neon színnel dobtam fel. Sajnos mostanában nem jutok el odáig, hogy a manikűrt természetes fényben lefotózzam, ha hét közben kifestem a körmeim. Így aztán a színével meggyűlt a bajom, ugyanis neont még normál körülmények között sem egyszerű visszaadni.
Ennek ellenére próbálkoztam, és ti is megnézhetitek, hogyan alakult különböző megvilágításoknál a Sun of a Peach színe. A fehér lakk a Flormar 310-es darab, amiről egy nagy fehér lakkos teszt során olvashattok majd részletesebben is. A virághoz a Sun of a Peach-t és a szintén China Glaze Neon&On&On-t használtam, Barry M Nail art pen-nel.
Mivel ez a China Glaze lakk nem a tartósságáról híres, így mindenképpen szerettem volna még este megörökíteni, mert nagyon tetszett a végeredmény, és féltem, hogy másnap már lepattogzik a lakk, akkor azt már nem mutatnám meg.
Mivel csütörtök este lakkoztam, ezért mertem ezt a narancsos árnyalatot felkenni, hogy ha pénteken feladná, akkor sem gond, lemosom. De, kibírta délutánig egy-két fotó erejéig, és itt láthatjátok a valódi színét is! :)

Hogy tetszik Nektek? Szeretitek a kreatívabb manikűröket?

4 megjegyzés: