2014. június 22., vasárnap

Pozitív percek #38

Elképesztő, hogy milyen hamar eltelt ez a hét, egyszerűen csak elröpült, én meg majdhogynem észre sem vettem. Ez azt jelenti, hogy jól telik, máskülönben már azt figyelném, mikor lesz vége.
♥ első hét a munkában ♥ nyomda paletta és bélyegző ♥ kilátás az Európa Toronyra az új helyről (ahol korábban dolgoztam, és ahol tesóm jelenleg is dolgozik) ♥ végre eljutottam a Moyra boltba ♥ csinosan felöltözni a munkába ♥ tejfölös ubisali ♥ tesóval kicsit összefutni ♥ felavatni a meglepi fülbevalót (a fülem nem bír mást, csak aranyat, de ezzel nem gyulladt be egész napos viselés után sem) :) ♥ gyümölcs szállítmány otthonról ♥ avon kék szempillaspirál 

Nos, ennyi jó dolgot szedtem össze a hétről. Az Avon spirált valamelyik nap fel is avatom, és ha sikerül, megmutatom itt is. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok erre a kék spirálra, én mostanában az Essence lila szempillaspirálját hordom szinte egyfolytában :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen volt egy kék spirálom és imádtam. :) remélem ezzel is így leszek :D szóval abszolút megértem a rajongást. van belőle lilájuk, pont a minap mutatták meg krémmánián :)
      puszi

      Törlés