2014. június 29., vasárnap

Pozitív percek #39

Ma ismét pozitív percekről olvashattok nálam, hiszen egy újabb hét telt el (majdnem). :)
A héten történt jó dolgok:
♥ póló tervezgetés ♥ inspirálódás manikűr alapján ♥ új könyv ♥ többszörös izomláz ♥ nagy nehezen és egy kis segítséggel sikerült összeszerelni a ventilátort ♥ süti sütés ♥ dekorálós ötletek ♥ nail art ♥ blogos tervek és ötletek ♥ jól érezni magam a munkahelyen és amúgy is 

Nektek hogy telt a hét? Kedden már júliust írunk!! Örültök ennek?

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon jó volt! Befejeztem az egyetemet, kikaptam a szabadságot a munkahelyemen is tegnap este, és holnap reggel költözöm haza végre :D.
    És nagyon várom a júliust,mert 22.én megyünk fesztiválozni!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, de jó! na, akkor pihenhetsz egy kicsit! :) jó fesztiválozást! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a Pozitív percek bejegyzéseid! :) Jó dolog meglátni a boldogságot az ilyen apró pillanatokban. Én most egy kis füzetben vezetem, hogy milyen jó dolgok történtek velem egy-egy nap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök neki! :) tényleg fontos, hogy pozitívan tudjuk felfogni a dolgokat, illetve, hogy ott is meglássuk, ahol elsőre csak a negatív gondolatokat véljük felfedezni. :)
      napra lebontva is jó ötlet! eleinte nem könnyű, aztán egyre jobban figyelsz, és észreveszed az apróságokat is. :D

      Törlés