2014. július 26., szombat

A nagy fehér lakk teszt

A mai bejegyzésben az általam próbált három fehér színű lakkról olvashattok részletes véleményt, vagyis tesztet. A fehér lakk a gyűjteményünk fontos része lehet, főként, ha szeretjük díszíteni a körmeinket. A többi lakktól eltérően itt kimondottan sokat számít a megfelelő fedés, a száradási idő, és maga a színárnyalat is.

Az első fehér lakkom egy Flormar Supermatte darab volt, ami a nevétől eltérően nem szárad mattra. Ez az M103-as árnyalat, ami 10 ml-t tartalmaz. Ezzel a lakkal majdnem elégedett is voltam, sokat használtam, majd mikor elkezdett sűrűsödni, másik fehér után néztem. Csak akkor elegendő belőle a két réteg, ha nagyon precízen lakkozunk, és türelmesek vagyunk vele, tehát a két réteg között hagyunk egy kis időt a száradásra. Ez akkor lehet jó választás, ha a köröm azon részét fedjük el mintával, ahol nem fedett a lakk megfelelőképpen. Az ecsete vékony, hosszúkás, nem lekerekített.

A második lakk is egy Flormar darab volt a gyűjteményemben, illetve ezt használom jelenleg is, amikor fehérre vágyom. Ez a sima nail enamel családba tartozó 310-es számú darab, amire Angel-nél figyeltem fel, mindegyik lakkozáshoz ezt használta, és még tesztet is írt róla. Ezzel a lakkal már teljesen elégedett vagyok, két rétegben szépen fed, és nincs hibajavító színe sem. Szépen lehet vele dolgozni, de elég folyós állaga van, szóval körültekintően kell alkalmazni, viszont a körömágynál is ügyesen felvihető a lakk vele. Az ecsete vékony, hosszúkás, nem a lekerekített fajta.

Végül, a harmadik fehér egy kicsit kilóg a sorból, ő ugyanis egy mikrocsillámos darab. Ez a Rimmel Rita Ora közreműködésével készült darab a White Hot Love nevet viseli. Az ecsete rövidebb, mint fenti társaié, és lekerekített a vége is, amit én egyre jobban megkedvelek, mert kis odafigyelés mellett is szépen tudok a körömágynál dolgozni vele. Sajnos nem látszik a képeken a mikrocsillámos volta.
Egy rétegben:
kis és hüvelykujj: Rimmel Rita Ora - White Hot Love
gyűrűs és középső ujj: Flormar 310
mutató ujj: Flormar Supermatte M103
 
Két rétegben:kis és hüvelykujj: Rimmel Rita Ora - White Hot Love
gyűrűs és középső ujj: Flormar 310
mutató ujj: Flormar Supermatte M103
 

Bocsi, a képeken még nem takarítottam le a mellékent lakkot, utána meg már mostam is le. Nem szoktam csak fehér körmökkel hódítani. :) Ha a három közül egyet szeretnétek, én a Flormar 310-eset ajánlanám, hiszen ár-érték arányban szerintem ez a legjobb választás.

Nektek melyik fehér lakk az abszolút kedvenc? Szeretitek az összes körmötöket csak fehérrel lakkozni?

2 megjegyzés:

  1. Képekről nézve nekem talán a Flormar matte tetszik jobban. Olyan szép fehérnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a két flormar szép fehér, de talán a matte kicsit vastagra sikerült. :/ mindenesetre tényleg szép fehér, csak viszonylag hamar elkezdett sűrűsödni, az első képen látszik, hogy annyi fogyott belőle, és ment a kukába.

      Törlés