2014. július 1., kedd

Júniusi szerzemények

Már itt is van a július, annyira gyorsan megy az idő, hihetetlen! Én pedig júniusban elég sok mindent vásároltam, szóval hosszú poszt következik! :)
A hónap elején olvastam a Balea napozás utáni limitált kiadású tusfürdőről, amit megszagoltam a dm-ben, és mivel tetszett, megvettem. Fürdéskor az illatából a kókusz kevésbé érződik, de nekem így még jobban is tetszik, bár újravásárolni nem fogom. A MoYou Pro04-es nyomdalemez egyik vizsgám után került hozzám, amit 5-össel abszolváltam, és nagyon örültem neki. Még nem sikerült a nyomdázásba beletanulnom, de igyekszem. Vettem néhány arany színű gyűrűt is, a most divatos ring party jegyében.
A lábápolási rutinom egy kicsit megváltozott a hónapban. Mivel a dm-ben 25%-os kuponnal lehetett venni lábra való termékeket, így gondoltam kipróbálok egy új krémet, ami igazából balzsam. A két krémet most együtt használom, és szerintem a nyári hónapokban így is fog maradni, mert a kettőt együtt használva puhábbnak érzem a talpam.

Ismét rendeltem a Trendi Divat-tól, egy fehér nyári ruhát és egy kék felsőt. Mindkettőhöz járt ajándékba egy-egy nyaklánc, ami kicsit fel is dobja. A fehér ruhához egy vékony övet tervezek venni, ami még dobni fog rajta egy kicsit, pont a derékvonalra képzeltem el.

Ez a kék blúz szintén nagyon tetszik, alul gumis, így ezzel a szoknyámmal nagyon jól mutat. Nekem nagyon tetszik, bár egyik ismerősöm szerint nekem csak testhezálló ruhákat kéne hordanom. :) 

A Lidl-ben végre voltak xs-es termékek is, és ráadásul ebből a sport rövidnadrágból is, amiből még egy fekete-pink darabot is vettem. A menta színű nagyon tetszett, de már csak egy m-es volt másnap belőle. :P Amúgy irtó jó áron, 1.111 forintért jutottam hozzá/darab. :)
Hőn áhított Barry M Vivid Purple lakk! Már láthattátok is manikűrben, szóval ez nem újdonság annyira. Egyébként fotózva olyan, mintha a Navy lenne. :)
Újabb ruha. Ezúttal egy neon pink skater skirt, a H&M-ből. Eredetileg egy menta színűért mentem, de egyrészt nem volt, másrészt ez azonnal megtetszett. Lévén nyár, ezt elhoztam, és esetleg később még veszek egy fekete vagy egy világos (fehér, vajszínű) darabot is.
Katy meglepett engem a hónapban egy ajándék baglyos fülbevalóval, aminek nagyon örültem. Már viseltem is, és nagyon jól bírta a fülem is, úgyhogy nem félek, hogy rosszban lennénk a későbbiekben. :) A nyakláncot tesómmal való vásárlós délutánunkon pillantottam meg, amikor is a fenti szoknyát és egy fehér topot viseltem. Nagyon tetszik, hasonlít a H&M egyik korábbi nyakláncára, aminek a közepén neon lime színű kő volt. Ez sötétszürke, így univerzálisabb. :)
Elenivel is összehoztunk egy találkozót, akivel fel is köszöntöttük egymást a születésnapjaink alkalmából, és ezeket a csodás dolgokat kaptam tőle. :) Már sokat használok is közülük. :)
Katy blog sale-jén én is vásároltam ezt-azt, illetve kaptam egy szájfényt és egy üres kis tubust is, amiben por alapú szemhéjpúdert vagy más terméket is tárolhatok. A lakkot már láthattátok itt élesben.
Nővéremmel vásároltunk 1-1 Pet'la Plate nyomdalemezt is, ami elképesztően mély és nagyon tetszik. :) Sajnos még béna vagyok a nyomdázáshoz, de remélem azért amikor lesz időm bíbelődni vele, akkor rájövök, mi a titka.
A Moyra boltba is sikerült eljutnom végre! És boldogabb lettem két sugar sand lakkal, az Angel Dust és a Wishing Well darabokkal. A rózsaszínt már ki is próbáltam, és elégedett vagyok, jól bírta! :)
Végül egy kis Avon és utolsó pillanatokban szerzett dolgok. A Supershock Brights szempillaspirál kék színű darabjára csaptam le, mert régebben volt egy kék spirálom, és nagyon szerettem. Olyan hatalmas a keféje, hogy először megijedtem tőle... A strong results körömerősítő abszolút kedvenc, tartaléknak rendeltem, hogy ha nem lenne jó áron, mikor elfogy, akkor is legyen egy, amit használhatok. A rúzsmintát ajándékba kaptam, de azt hiszem nem az én színem. Az NYC fedőlakkért nagyon hálás vagyok anyumnak, aki valamelyik nap véletlenül pillantott meg belőle kettőt az otthoni Rossmannban, és mindet elhozta! :) A Boulevard sárga lakkját is most vettem, terveim vannak vele és még nincs sárga lakkom.

Ezeket vásároltam/kaptam a hónapban. Mi az, ami részletesebben is érdekelne titeket a fenti termékek közül?

14 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi jó dolgot szereztél :) A ruha és a kék blúz nagyon tetszik, meg az Avonos termékek ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) a spirált megpróbálom majd bemutatni is, az erősítőről meg régebben volt már egy poszt :)

      Törlés
  2. Hű, minden nagyon tetszik, de főleg a szoknya és a fehér ruha! *-* Az egyik, első képen látható gyűrűcsomagot én is beszereztem, még tavasszal, a Glamour-napokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nekem csak most tetszett meg :D

      Törlés
  3. A kék felső nagyon tetszik, jól mutat azzal a szoknyával :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. :) köszi! ma felavattam a nyakláncot és nagy sikere volt :D

      Törlés
    2. Csodaszép darab, de a baglyos füli mellette még szebb :D
      Nem tehetek róla, bagoly mániában szenvedek :D

      Törlés
  5. A Boulevard lakkról hoznál majd tesztet?
    Egyébként klassz dolgokat vettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      megpróbálok hozni róla tesztet! ;)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a ruha és a felső, és szerintem így, hogy szűk szoknyához vetted fel, nagyon jól áll ez a bő fazon is :-)

    VálaszTörlés